F5B in Modelbouw Aktueel

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
Hebben jullie de nieuwe Modelbouw Aktueel al gekocht?

Kijk dan op blz 22, daar staat een stuk over de eerste F5B meeting van 16 augustus j.l. en op bladzijde 44 staat een reportage van onze Belgische vrienden over de F5B wedstrijd in Heist op den Berg.

GJ

In de boekhandel.. ;-) Scannen en publiceren van content hier zou ik niet doen... copydinges enzo..

Robert

Als iemand even die 2 pagina's naar mij op de mail wil zetten?

Toch lastig in Engeland wonen.

Laatst bewerkt:
... Toch lastig in Engeland wonen.
Ik heb een jaar in Zuid-Wales gewoond (halverwege Cardiff en Swansea, aan de oceaanboulevard :) Intermediair rechtstreeks naar Wales laten sturen was duur, dat deed de uitgeverij dus niet. Gewoon naar mijn ouders in NL laten sturen, zij plakten er een sticker met mijn adres op, weer op de post en presto, nul extra kosten.

Laatst bewerkt:
Ok, ik heb het gelezen. Ging me alleen om dat F5B artikel. Heb voor de rest niet zo veel interresse in modelbouw bladen. Staan veelal vol met dingen waar ik me helemaal niet voor interesseer, schaal modellen bijvoorbeeld.

Zie nu dat het artikel geschreven is door GJ, al weer een + puntje op zijn kerfstok. ;)

Ben benieuwd naar het verslag van de volgende meeting!!!

Jos

Blaadje is springlevend Jan!

Je moet het eigenlijk kopen, daar verdienen ze hun geld mee.

GJ

Zou leuk zijn als er ook een stukje video op de website komt ofzo. Je kunt in zo een tijdschrift toch niet over brengen hoe snel zo een kist nou eigenlijk vliegt. Je kunt wel schrijven dat ze +200Kmh vliegen maar zien is geloven.

;)

Het was inderdaad de bedoeling om de vliegers / piloten op de foto te zetten met een stukje erbij.
Dat wilde ik op de 2e meeting doen maar tja...

Ik ga komende week toch nog wat dingen naar de F5B vliegers sturen, dan zet ik dat er ook even bij.

GJ

Johan, zo veel hoeft er nou ook weer niet op te staan hoor.

Ik dacht meer dat het plaatsen van en foto'tje en een klein beetje info het voor een geinterresseerde minder afstandelijk maakt. Ze weten dan ten minste wie ze kunnen verwachten als ze komen kijken.

;)

Back