F5B - Promo-film

Gerben

Forum veteraan
Tijdens de laatste wedstrijd hebben de deelnemers ze al rond zien lopen, Arjan en Gert, druk bezig met het schieten van mooie plaatjes voor een promo-filmpje.
Arjan heeft er wat moois van gemaakt, zie hier het filmpje:

En de link:
hq6RVQLkb8c[/media] - ‪F5b promo‬‏

Groet,
Gerben

Laatst bewerkt door een moderator:
Indrukwekkend vakwerk! Mooi gefilmd, goed rimte, muziek versterkt de beelden en scequenties. Feest om naar te mogen kijken!
Opvallend! Eindelijk eens 'normaal' een F5B kist in beeld... :yes:

Ik heb een linkje van dit draadje gestuurd naar Arjan, waar we dit mooie filmpje aan te danken hebben.

Voor wie het F5B gebeuren wel eens in het echt wil zien, de volgende wedstrijd vindt plaats tijdens de Dutch nationals op voormalig marinebasis Valkenburg (Leiden). op 19 Juni.
Wel even vantevoren aanmelden.

groet,
gerben

Och ja, chips, tuurlijk................:cool: Ik wil nu die 30 rakken toch minimaal halen................

Ik hoopte meer op 33, daarna heb je zon lief blauw apparaatje nodig :D

Maaruh tof filmje gelijk maar op de site gedropt!
Nog een site maken waar we f5b filmpje kunnen posten :)

Die 33 komen er ook wel aan. Tot nu toe heb ik in de trainingen nog niet op de tijd gelet, ben alleen maar bezig met netjes strak vliegen en het goed invliegen van het rak. Nu maakt het niet meer uit of ik van links invlieg of van rechts. Die halve rol bovenin zit goed en strak, nu met de Zipper zelfs beter dan met die langzame siren. Door de hogere snelheid lijkt het wel alsof ik meer tijd heb en blijft hij strak vliegen.

Helaas heb ik hier geen goede coach of iemand die de tijd kan bijhouden zoals op een wedstrijd. Ook een goede werper ontbreekt hier nog, bij de start doe ik nu zelf gooien en dat is soms lastig, moet nu met heel beperkt vermogen weg en kan pas als het model een beetje snelheid heeft overgaan op volgas, anders trekt het motorkoppel het model om.

Strak filmpje!

Ik ben zelfs als coach tijdens de thermiektaak van Joris in beeld.
Jippiee, my ... minutes of fame!:rolleyes:

Ga jullie de 19e weer zien als deelnemer en helper.

Groeten,

Rob Hermens

Inderdaad ander draadje ;-)

Filmpje is inderdaad behoorlijk goed gelukt. Alle hulde voor Arjan en Gert. Het is behoorlijk lastig om de snelle toestellen goed in beeld te houden, daar heb ik zelf met foto's al moeite genoeg mee. Mogelijk dat er nog een klein beetje gesleuteld wordt aan de film, maar het fundament is in ieder geval al een mooie promo voor f5b.

Laatst bewerkt:
Back