F5j clinic Roden

Discussie in 'F5J' gestart door Justus, 13 feb 2020.

  1. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Liefhebbers,

    Wie op f5j.nl de agenda bekeken heeft, heeft ook gezien dat we op 28 Maart een clinic gaan organiseren.

    Er wordt al lange tijd gevraagd om een evenement in het noorden van ons landje en onder het mom van 'onbekend maakt onbemind' wil ik proberen om 'ons' spelletje een beetje te promoten.

    Om die reden zijn we dus 28 Maart te gast bij de Roder Luchtvaart Club en is mijn insteek voor die dag om iedereen die geïnteresseerd is in het spelletje kennis te laten maken met hoe een wedstrijd in elkaar zit en hoe een wedstrijddag verloopt.

    We bouwen het veld op met zoveel startpunten als de locatie toe laat en ik maak een wedstrijd aan en we gaan een aantal rondes vliegen.

    Ik zou het leuk vinden als we met een mix van nieuwe en iets meer ervaren piloten op het veld kunnen staan om er zo een lekker dagje van ervaringsuitwisselingen van te maken. Lees: een gezellig samenzijn met sterke verhalen vertellen en zo veel mogelijk vliegen volgens het f5j-protocol.

    Om mee te doen heb je alleen een zwever met een elektromotor nodig, de benodigde hoogtelogger kunnen we vanuit de organisatie in bruikleen aanbieden.

    Dus....

    Heb je affiniteit met thermiek vliegen, lijkt het je leuk om de wijze waarop je voorheen je vluchten deed eens van uit een totaal ander oogpunt te bekijken, heb je interesse in het spelletje maar is de drempel om een keer aan een echte NK-Ronde mee te doen te hoog, of is het altijd te ver weg geweest om er je neus te laten zien?

    Grijp je kans, kom naar Roden en we laten je graag en vol enthousiasme kennis maken met F5j in de hoop dat je later in het jaar wellicht een rondje mee komt doen!
     
  2. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    De inschrijving voor de F5j Clinic is geopend!

    We zijn bezig om er een mooi programma van te maken en zijn nieuwsgierig wie er ook geïnteresseerd is. De faciliteiten en gastvrijheid bij RLC Roden zijn super en daar wordt nu al nagedacht over het verzorgen van de inwendige mens. Daarom vragen we je om via de F5j site aan te geven dat je komt zodat we een goede inschatting kunnen maken over het aantal deelnemers. Alvast bedankt.

    Graag tot dan, wij hebben er zin in!
     
  3. Blacquièrdinges

    Blacquièrdinges

    Lid geworden:
    3 apr 2013
    Berichten:
    509
    Locatie:
    Assen
    Mooi nu eens een clinic om de hoek!!! Leuk!!! Ik ga me aanmelden.
     
    Justus vindt dit leuk.
  4. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
  5. Martin T14

    Martin T14

    Lid geworden:
    11 dec 2015
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Jorwerd
    frankh78 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina