Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Koude Noordenwind, maar moest toch vliegen net voordat het donker werd. Niet verstandig....heb het nu nog koud, dat heb je als je een oude lul aan het worden bent..
Toch een leuke logging. Na de start heel rustig tegen de wind in. Op grotere hoogte met kleppen neutraal, iets lager op thermiekstand 1. Zo min mogelijk gestuurd en dat gaat verrassend goed met deze kist! Vliegt zichzelf met zwaartepunt op 110 mm. Denk dat ik het voorlopig zo laat.
Ik vind het wel een mooie strakke lijn