F5j Training Reuver 22 augustus

Discussie in 'F5J' gestart door jacobbos, 8 aug 2020.

  1. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    We zijn bijna aan het einde van de zomervakantie, en dus aan het begin van het vervolg van de F5j wedstrijden in 2020. De eerstvolgende bijeenkomst is een training in Reuver!

    Je leest er hier meer over:
    https://www.f5j.nl/training-reuver-22-augustus/

    Let er ook op dat we een nieuwe Local Rule gaan toepassen, dus zorg voor een bijgewerkte logger.
     
    hstruyk vindt dit leuk.
  2. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.419
    Locatie:
    Rijnsburg
    Pas 5 inschrijvingen dus nog genoeg ruimte op het veld.

    Kom de roestige zomervingers lekker losknuppelen!
     
    F3J-Karel vindt dit leuk.
  3. jowa

    jowa

    Lid geworden:
    22 apr 2014
    Berichten:
    268
    Locatie:
    oost Gelderland
    Wanneer wordt bekend gemaakt of het doorgaat? Zit daar een minimum aantal deelnemers aan vast, of alleen de weersverwachting?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2020
  4. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.419
    Locatie:
    Rijnsburg
    Je was me iets voor met de vraag Johan.

    Maar er blijkt weinig animo voor deze trainingsdag te zijn. Met 5 aanmeldingen, waarvan 1 twijfelgeval en 1 die zeker al later op de dag zou komen, zouden we misschien met maar 3 man beginnen en daar is weinig f5j aan te trainen.

    Dan is bijna 500kilometer rijden, en de hele vrijdagmiddag materiaal voorbereiden, mij iets te gortig dus heb ik besloten niet maar Reuver af te reizen.

    Jammer voor de mannen die zich wel hebben ingeschreven maar hopelijk komen we, komen jullie, met grote getalen naar Losser op 13 September om nog iets van dit jaar te kunnen maken.
     
  5. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    idd, jammer, maar begrijpelijk. wellicht volgende keer in een weekend dat er geen andere wedstrijden in nl zijn georganiseerd? helaas was de res wedstrijd ook geannuleerd vanwege een te hoge wind voorspelling. Met 20+ inschrijvingen daar kan ik me voorstellen dat er een paar f5j ''klanten'' bij zaten? zal nog een behoorlijke uitdaging worden qua planning dit jaar,lol. anyway, more fun next time!
     
  6. rupke

    rupke

    Lid geworden:
    30 apr 2007
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Swalmen
    De F5J training gaat dan niet door, maar mocht iemand aan willen sluiten, ik weet dat er verschillende leden van de Stootkop morgen in Reuver gewoon met een F5J (of F3J) model gaan vliegen.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2020
  7. jowa

    jowa

    Lid geworden:
    22 apr 2014
    Berichten:
    268
    Locatie:
    oost Gelderland
    Ik wil best morgen komen met een f3j, maar ik twijfel omdat er niets concreet is en er 8 tot 11 meter wind wordt voorspeld.
     
  8. bobt

    bobt

    Lid geworden:
    15 jun 2010
    Berichten:
    1.256
    Locatie:
    Dordrecht
    Wel lekker hoog starten met de lier dan :)
     
    PascalvO vindt dit leuk.
  9. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    848
    Locatie:
    Emmen
    @bobt, sprak net nog even de wereldkampioen F3J. De standaard is nu een 1 seconde start met een uitgangshoogte van 90 tot 100 meter. Zou haalbaar moeten zijn de Prestige 2PK F3J limit.
     
  10. bobt

    bobt

    Lid geworden:
    15 jun 2010
    Berichten:
    1.256
    Locatie:
    Dordrecht
    @funpeter7823,

    Zo'n voorspanning laat mijn niet al te vast zittende arm hoger starten dan mijn kist denk ik.... Ik laat dat even aan me voorbij gaan ;-)
     
    funpeter7823 vindt dit leuk.
  11. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    848
    Locatie:
    Emmen

Deel Deze Pagina