F5J wedstrijd Oudenbosch VERPLAATST

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 2 aug 2012.

  1. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Op zaterdag 18 Augustus 2012 is het dan zover en houden wij onze derde F5J wedstrijd. Deze wedstrijd zijn wij een keer niet te gast op een vereniging maar op de boer te Oudenbosch.
    Hieronder zijn de nodige details te vinden:

    F5J.nl - Agenda

    Aanvangstijdstip (onder voorbehoud):
    10:00 (briefing)
    10:30 start wedstrijd

    Tijdschema: het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt; er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
    Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt
    Wedstrijdleider: Robert Nijhuis.
    Organisatie: Subcommissie Electro.

    Bijzonderheden:
    - Inschrijving met opgave van minimaal twee frequenties (indien geen 2.4GHz) is verplicht.

    - Logger volgens de reglementen moet er een goedgekeurde logger aan boord zijn, de FAI laat aan de organisatie over welke logger in het land gebruikt gaat worden. Wij van de subcommissie gaan voor de Unilog 2 daarom heeft de subcommissie een aantal loggers ingekocht voor de bruikleen.

    - Inschrijven kan via de inschrijf tool op F5J.nl - Home Inschrijfgeld bedraag € 8,00.
    Inschrijfgeld moet gepast en contant voldaan worden op de wedstrijd dag bij de wedstrijd organisatie.

    - Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd zal vanaf vrijdag 27 juni 20.00 uur in dit draadje op het MBF en F5J.nl - Home te vinden zijn.

    - De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer dan 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%
    - De wedstrijd gaat ook niet door bij minder dan 6 inschrijvingen.

    - In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende "frequentieknijper" op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)

    - De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steekproefsgewijs gecheckt worden.

    Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en de F5J site.

    Vanaf 09:00 uur is er de mogelijkheid om in te vliegen.

    Tot 18 Augustus 2012

    Robert Nijhuis
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  2. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Verzetten wedstrijd.

    Gezien het aantal inschrijvingen vanwege de ongunstige planning wegens vakantie's wil ik de wedstrijd te verzetten naar 20 oktober.
     
  3. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    nou graag :)
     
  4. frans46

    frans46

    Lid geworden:
    2 mei 2011
    Berichten:
    427
    Locatie:
    Gelderland
    Ik ga mee in de gedachte en heb de nieuwe data genoteerd.
     
  5. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Goed plan, in mijn geval nog even onder voorbehoud...


    Groet,

    Jacob Bos
     
  6. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    20 oktober komt mij ook beter uit. Ik denk een juiste keuze die gemaakt is ivm de vakantie.
     
  7. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Ik ben er bij op 20 oktober!

    Groet,

    Jacob
     
  8. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.885
    Locatie:
    Zierikzee
    Perfect zo. In ieder geval tot in Swalmen.:D
     

Deel Deze Pagina