F5j winterwedstrijd.

Herman en ik willen rond de kerst een wintercup gaan orgsniseren

Is hier interesse in?

Zondag 28 dec

Lokatie voorlopig vierakker. (Als iemand een veld centraler weet graag aangeven)

Laat maar horen wie interesse heeft.

Gr erik

Laatst bewerkt:
Een echte diepvriescup dus? :x-mas:

Als we niet in de regen of de storm staan ben ik van de partij. Nu nog hopen dat de agenda geen roet in het eten gooit natuurlijk :rolleyes:

Bob

Idee OK

Idee is prima, ik weet dat ik in die periode er niet zal zijn.. Wel alvast veel plezier met voorbereiding en wedstrijd.

JB

Leuk initiatief!

Natuurlijk wil ik mee doen. Prima initiatief en mijn dank hiervoor :thumbsup: Periode rond de Kerst is wat ruim, dus behoudens sociale verplichtingen doe ik graag mee.

Robert zorgt voor de diepvries en generator om in noodgevallen de handen op temperatuur te brengen. Ik neem rum mee en zorg voor warme chocolademelk.

Johnny

Leuk,

Ik had al zoiets geopperd... Leuk leuk leuk... Nu hopen op sneeuw en -4 graden en licht oostelijk briesje (2 bft). Moet er "kampvuurtjes" bij komen en gloeiende wijn?

:xmas: Ho ho ho :x-mas:

leuk idee

Nu hopen op sneeuw en -4 graden en licht oostelijk briesje (2 bft).
Moet er "kampvuurtjes" bij komen

Leuk, eens kijken welke kant dit op gaat...

Ik wil bij voorgesteld weer zeker meedoen :yes:
kampvuurtjes (voor het ontdooien van de handen) zijn altijd goed!

Ik wil eventueel ook wel eens een balletje bij mijn club in Kampen opgooien?
Cumulusclubhuis.jpg

(Binnen is het lekker warm en alle voorzieningen zijn aanwezig)

Ps. Alcohol en vliegen gaan imho niet samen, net als autorijden ;)

Heel goed initiatief maar ik ga een warm oord opzoeken, ik hou nie van kou :-). Maar wens jullie veel plezier met zomerse temperaturen (ook dat kan).

Even een lijstje maken.

1 erik rukkers
2 Herman Dievelaar.
3 Blacquièrdinges
4 Bob Tito

Copy past. Graag

Ok .. We zaten tegelijk te antwoorden John :-)

1 erik rukkers
2 Herman Dievelaar.
3 Robert Blakkjere
4 John Ruiter
5 Bob Tito

Ik kom wel, maar weet niet of ik een zwevert heb tegen die tijd hihi. Maar kampvuur doe ik aan mee. En klokken wil ik ook wel

beetje doorklussen aan de xplorer hoor Jaap, dan ben je vast ingevlogen voor het seizoen begint :grin:

Back