F5L toevoegen

Goedemorgen,

Om F5L in Nederland een verdere boost te kunnen geven, mijn verzoek om F5L als subforum toe te voegen onder zweefvliegen. Deze wedstrijdklasse is in het buitenland al erg populair.

Nu zien we nog dat er vooral RES kisten worden gevlogen voorzien van een motor. Maar snel zal zullen er klasse specifieke modellen op de markt gaan komen. Persoonlijk verwacht ik veel van F5L, denk dat de klasse een eigen subform waard is.

Zijn er vragen of opmerkingen dan hoor ik het graag.

Groet,

Peter

• Like
Reactions: wvr
Ik zie dat hier nog niet op was gereageerd
in de regel zijn we terughoudend in het aanmaken van forumdelen en subdelen
er zijn een reeks collega fora waar door de aantallen forumdelen de inhoud van het forum niet meer te vinden is, willen we niet voor dit forum.

Kijk het even aan, komen er inderdaad veel topics in de F5L richting kunnen we dit altijd nog verplaatsen naar een eventueel nieuw onderdeel

Ik zie dat hier nog niet op was gereageerd
in de regel zijn we terughoudend in het aanmaken van forumdelen en subdelen
er zijn een reeks collega fora waar door de aantallen forumdelen de inhoud van het forum niet meer te vinden is, willen we niet voor dit forum.

Kijk het even aan, komen er inderdaad veel topics in de F5L richting kunnen we dit altijd nog verplaatsen naar een eventueel nieuw onderdeel

Okay, bedankt voor je reactie, gaan wij het eerst zo doen.

@funpeter7823 je kan de F5L inhoud in F3RES plaatsen, lijkt me geen probleem.
Mocht het de spuigaten uitlopen en er wordt toch besloten om een subforum aan te maken, dan kan de F5L inhoud daarheen verplaatst worden.
Als je dan igg in de titel altijd F5L gebruikt lijkt me dat makkelijk te selecteren.

@funpeter7823 je kan de F5L inhoud in F3RES plaatsen, lijkt me geen probleem.
Mocht het de spuigaten uitlopen en er wordt toch besloten om een subforum aan te maken, dan kan de F5L inhoud daarheen verplaatst worden.
Als je dan igg in de titel altijd F5L gebruikt lijkt me dat makkelijk te selecteren.

Het is een idee, maak eerst even een rondje langs de velden.

ik ksn je garanderen dat dat handjevol posts en deelnemers geen eigen subforum verantwoord.

dat is het verleden wel gedaan, en dat zijn de hoekjes met 13 posts in een jaar.

beter op een goed plekje bij het modelvliegen onderbrengen, daar kijkt ook meer volk, en potentiële nieuwe geïnteresseerden.

Back