M
matt4
Guest
ik heb een MZK sexta ontvanger ( werk heeeeeeeeeeel prima, no glitches!!). ik zit me zo af te vragen of ik er wel goed bij doe om de failsafe te gebruiken en in te stellen.
hij dient voor een cap232 van 1,45cm van JR-models met 8.5cc OS surpass
neem nu dat ik de failsafe instel op een bepaalde positie...dan moet je al geluk hebben je model op die bepaalde positie vliegt dat de failsafe corrigeert:
voorbeeld, ik stel de failsafe in als volgt: beetje up en gas af.
=> als ik nu juist op z'n rug vlieg laag boven de grond...
nweer:
dus jullie begrijpen me wel wat ik wil zeggen.
heeft een failsafe eigenlijk nut op een vliegtuig :?:
wat ik nu zat te denken is als de HOLD functie in gang treed en na de 2seconden de failsafe inschakeld, dat ik gewoon het gas wil afzetten.
kan dit? want ik denk niet dat je gewoon 1 servo kan programeren. je kan volgens mij alleen een bepaalde stand van de 4 kanalen samen programeren. dus bijvoorbeeld alles op neutraal en gas af. maar dan keren we weer bij het begin, wat als ik juist een mesvlucht maak... :?
ik hoor graag jullie meningen en reacties
thanks!
hij dient voor een cap232 van 1,45cm van JR-models met 8.5cc OS surpass
neem nu dat ik de failsafe instel op een bepaalde positie...dan moet je al geluk hebben je model op die bepaalde positie vliegt dat de failsafe corrigeert:
voorbeeld, ik stel de failsafe in als volgt: beetje up en gas af.
=> als ik nu juist op z'n rug vlieg laag boven de grond...

dus jullie begrijpen me wel wat ik wil zeggen.
heeft een failsafe eigenlijk nut op een vliegtuig :?:
wat ik nu zat te denken is als de HOLD functie in gang treed en na de 2seconden de failsafe inschakeld, dat ik gewoon het gas wil afzetten.
kan dit? want ik denk niet dat je gewoon 1 servo kan programeren. je kan volgens mij alleen een bepaalde stand van de 4 kanalen samen programeren. dus bijvoorbeeld alles op neutraal en gas af. maar dan keren we weer bij het begin, wat als ik juist een mesvlucht maak... :?
ik hoor graag jullie meningen en reacties
thanks!