Fairmount kopen

Hallo,

zoals jullie weten ben ik nog niet zo heel oud, vandaar dat deze vraag misschien dom overkomt...

Maar ik wil graag de Fairmount Alpine kopen. Ik zag dat de gemiddelde Fairmount toch wel boven de €300 uitkwam, totdat ik op deze site Albatros modelbouw stuitte.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk dat zij dit zo goedkoop kunnen aanbieden of tuimel ik ergens in als ik hem hier gaat halen??

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

albatros modelbouw is een naar mijn mening zeer goede modelbouwwinkel.
het is een van de weinige goeie in mijn buurt, maar gezien je in nederland woont zal het voor u wel een redelijk eind rijden worden want deze winkel ligt in belgie nabij mechelen.
ik zou als ik u was toch voor de zekerheid eerst eens naar de winkel bellen om zeker te zijn of ze m hebben en of de prijs op de site nog juist is gezien de site niet altijd up-to-date is maar het is alvast een goede winkel waar ze je zeker wat goed advies kunnen geven

Je kan inderdaad bij Albatros in vertrouwen kopen, is een degelijke winkel. Ikzelf koop aldaar ook heel veel materiaal, ook steeds een degelijke uitleg.

Dan heb ik nog een klein vraagje: Bij Billing Boats nemen ze het niet zo nauw met de volledigheid van de bouwpakketten. Ik heb al verscheidene malen op het forum gelezen dat er onderdelen gemist werden. Kun je die daar dan ook gemakkelijk weer bij bestellen, of hebt u daar geen ervaring mee?

Fairmont

Dag Robert. Als je materiaal te kort komt of de doos is niet kompleet kan je mailen met groothandel. Overbeek BV Fultonstraat 11-15 3133 KH Vlaardingen. Het is mij ook overkomen en werkt goed.Grt Rob.

@Rob, bedankt dat is iig een stuk dichterbij dan België!
@ XXman, vandaar dat ik eerst mijn ogen niet kon geloven.

Binnenkort maar even informeren of de prijs nog steeds klopt. Want dan hoef ik me niet te vervelen in de vakantie :)

Gisteren laat in de middag besteld net afgeleverd :-)
Helemaal top, ik weet wat ik van't weekend aan't doen ben :-)
En helemaal compleet ook niet onbelangrijk,toch.
plusje voor Albatros

Toemen modelbouw verkoopt hem nog, kost wel 349 eurie.....

Mvg Edwin.

hallo
ik heb de rotterdam gekocht en ze hebben die ook niet meer, maar ik heb het gevraagd en ze kunnen het bestellen (6 weken bestel tijd). dus als je hem ook wil kopen moet je er naar vragen,.

Back