@damige,
Een trex 500 is van een andere (prijs) classe dan een falcon 3d. Een falcon heb je al vanaf ongeveer 200/300 euro. een trex 500 daarintege heb je niet voor het dubbele.
Heb ook zitte twijfellen om een falcon 3d te hale maar ben nu blij met mijn v3.
Is ook iets heel anders maar een hoop fun voor weinig geld en je leert het goed zo(heb ik het idee

).
Succes ermee.
Robin
Natuurlijk weet ik dat er een groot prijsverschil zit tussen die twee (aangezien ik ze beide aangeschaft heb)
Het grootste probleem blijft nog dat er geen nederlandse retailer is die onderdelen verkoopt en ik moet dus de onderdelen van centuryUK website bestellen.
Voorbeeld: een flightbar versturen = 15 pond voor iets wat nog geen 2 pond kost, en daarbij langere levertijden.
Bovendien is het niet gemakklijk leren met een falcon 3d(lees= een kleiner dan trex450 collective pitch heli), om dezelfde reden dat een trex 600 gemakkelijker te vliegen is dan een trex 450. (beter zichtbaar, stabieler)
Mijn falcon3d heeft alleen maar gehovered totdat een schroef op de tailrotor doorbrak en ik met een mooi priowetje(spelling?

) de grond in boorde.
http://members.home.nl/paul.dunn/IMAGE_139.jpg
Dit was het resultaat, een paar gebogen bars en onderaan het kapotte schroefje.
Met mijn Trex ben ik na een paar vluchten al toe aan wat loopings, wat ik niet zomaar in mijn falcon zou durven.
Dit zijn gewoon mijn ervaringen met dit genoemde product.
in mijn mening wil je basics leren: haal een contrarotation heli (lama v3v4 oid)
Wil je met het echte werk beginnen haal zowiso een simulator en/of neem lessen bij een ervaren iemand.
Wil je TOCH nog een falcon 3d (century uk mini pred veriant) dan heb ik nog wel een setje die ik je wel wil verkopen.
m.v.g