falcon se

heej,
ik ben van plan een falcon se 400-450 te gaan kopen in modelbouw winkel.
ten eerste is 400 de normale prijs of maakt die winkel t veel duurder ?

als je deze helicopter koopt of elk ander
moet je dan alles nog helemaal instellen op je zender bij een rtf ?
en zo ja is dat moelijk en kan je beste afstellen tijdens hoveren ? ?

groetjes

Waar precies in noord holland woon je? ik woon zelf in Hoorn.. en alles mondeling uitleggen is veeeel makkelijker..

Is dit een CP heli? of iets anders? want die zijn als 1e heli extreem moeilijk te vliegen..
Ja, alles moet je nog afstellen aan de heli. kan niet tijdens het hoveren, eerst afstellen, nakijken, hoveren, nakijken en dan desnoods nog wat bijstellen.

Waar precies in noord holland woon je? ik woon zelf in Hoorn.. en alles mondeling uitleggen is veeeel makkelijker..

Is dit een CP heli? of iets anders? want die zijn als 1e heli extreem moeilijk te vliegen..
Ja, alles moet je nog afstellen aan de heli. kan niet tijdens het hoveren, eerst afstellen, nakijken, hoveren, nakijken en dan desnoods nog wat bijstellen.

owkej ja ik woon zelf in venhuizen dus dat is erg dichtbij.
zelf vlieg ik nog niet heel erg lang maar durf de stap van 4 ch naar 6 ch wel te wagen ( zal dan wel eventjes rustig aan doen en alles langzaam verkennen)

wat bedoel je met cp ? en is het te doen alleen of kan ik beter wat hulp erbij roepen zoiezo bij de 1e - 2e vlucht ?

mischien ontmoeten we wel zou leuk zijn , heb nog niet egt een club in de buurt gevonden die veel met heli's deed dus das wel jammer :(
en in je eentje alles moeten doen zonder mensen die er ook over mee kunnen praten is dan stuk minder leuk
ben dan ook zeer blij dat ik deze site heb gevonden :D

Laatst bewerkt:
Back