Fatal error

Goeden middag,

Ik krijg als ik mijn topic open deze foutmelding: Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 11619381 bytes) in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_hook.php on line 39

Nu denk ik dat het er aan ligt dat ik te grote bestanden heb proberen up te loaden.. Kan dit verholpen worden?

Groeten Erik

Laatst bewerkt:
Nee... Je upload te grote bestanden ;-) Als ik die limiet ga verhogen, krijg ik weer andere problemen...

Oke maar is het dan mogelijk om bij mijn laatste post de bijlage te wissen? Ik snap dat u de limiet niet wilt verhogen! Of hoe krijg ik dat topic weer werkend?

Oke maar is het dan mogelijk om bij mijn laatste post de bijlage te wissen?

Gewoon nieuwsgierigheid, wat voor bijlagen zijn dat dan? Ik kan me alleen maar enorme foto's van vele miljoenen pixels voorstellen. Dan zou je die toch volgens de forumregels eerst naar maximaal 800 x 800 pixels terug moeten brengen.

Groet,

Ad Bakker

Zie het als een schema van tandwielen geprojecteerd (bewegend dus). Mijn fout, had gewoon een link neer moeten zetten. Regels had ik gelezen, maar een fout gemaakt (ben maar een mens).

Groeten

Kan je misschien je topic titel ff aanpassen ???

Heel het nieuwe berichten scherm wordt uit z'n verband gerukt zodra jouw topic erin staat :?:?:?

Mods kunnen hier ook niets. Ook "extern" de titel aanpassen werkt niet. Robert zal hier wat aan kunnen doen (hoop ik)

Anders even een nieuw topic aanmaken, gelukkig is deze nog klein.

Oke dan wacht ik nog even. Na een tijdje kan ik wel een nieuw topic starten, stond nog niet heel veel in gelukkig. Wel een paar belangrijke dingen maar daar kom ik wel achter ;)

Back