Fatshark 5.8ghz kopen online ( niet usa ) adresje?

Weet iemand waar ik een Fatshark 5.8 ghz kan weghalen hier in de buurt? ( Zegmaar alles behalve USA, in europa) geen estore in Rotterdam, het moet op voorraad zijn ook. Engeland mag ook!

thx!

Beetje offtopic, nog voor ik dit las had ik al besteld in engeland, dat was toch al mijn intensie... je kan ook zelf prima importeren zonder een tussenpersoon wel wat duurder maar who cares

Ook een beetje off topic (mijn excuses), maar ik heb toch het gevoel dat ik hier even wil reageren.

Dit probleem had ik nog nooit mee gemaakt en heb hem gevraagd contact op te nemen met fatshark of die duidelijkheid hierin kon geven. Tevens had ik die headsets niet op voorraad dus kon ook absoluut verder niets doen. In zo'n geval gaat de garantie in overleg met de fabrikant wat hier dus ook gebeurd. Fatshark heeft gevraagd de set op te sturen en na controle dat het idd garantie is een nieuwe te leveren.
Ondertussen komt hier een nieuwe zending headsets aan waar ook een spare bij zit die ik van fatshark NIET mag uitleveren voordat fatshark de andere set heeft ontvangen. Dit heeft dus verder niets te maken met een "slechte" service.

Als ik ergens iets koop van een bepaald merk, dan wil ik ook dat de verkoper alles regelt met z'n leverancier i.v.m. garantie als er iets mis is met het produkt. Dat hoort er immers bij als je dingen wilt verkopen, ook via een online shop. Dat is de service die je bij je produkt hoort te leveren.

Ook als het produkt niet helemaal werkt zoals het moet, is het aan de verkoper om contact op te nemen met de leverancier en uit te zoeken wat er precies mee scheelt.

Ik denk niet dat Aldert zijn probleem is dat je geen vervangset kon geven, hij heeft waarschijnlijk het onprettige gevoel dat het probleem is afgeschoven van de verkoper naar de koper.

En ik kan Aldert hierin volledig volgen...

DE leverancier wil het zo hebben en daar kan ik dan niets aan veranderen. In andere instanties is wel van alles mogelijk. IFtron bijvoorbeeld wil het ook op deze manier... Houd ik mij daar niet aan dan krijg ik niets meer...
ik begrijp het ook wel maar kan in dit geval niets.. Staat ook duidelijk vermeld in de voorwaarden. Maar het komt wel goed met een beetje geduld...

Back