Fatshark predator v2 installatie sony 600tvl

Hallo

Vandaag de fatshark predator v2 binnen gekregen.
Ik wil er mijn sony 600tvl camera op aansluiten maar dit lukt momenteel nog niet, de camera werkt perfect alsook de 250mw zender.
De originele camera heeft 5 draadjes, +5v, massa, videosignaal en 2 audio (audio sloot ik niet aan, de rest is correct aangesloten).
Het systeem is ook verbonden met een remzibi osd, die zie ik wel in beeld van de fatshark, maar heb dus geen camerabeeld van de 600tvl. Zou het kunnen dat ik de camera anders moet instellen naar ntsc of pal (zou raar zijn want met de vorige videozender en zelfgemaakte videobril ging alles perfect). Als iemand hiermee raad weet hoor ik het graag. Alvast bedankt!

Mvg jonathan

Ik heb zonet het stepup bordje perfect zoals het hoort gesoldeert maar heb nog steeds geen beeld van de camera. Heb nu de voltage met multimeter gemeten, ingaand heb ik 5v zoals het hoort maar uitgaand heb ik maar 9v in plaats van 12v. Het bordje komt wel erg warm of is dat normaal? Zou ik niet beter gewoon de 12v afnemen van mijn powerboard op de quadcopter? Ik vlieg toch steeds op 3cell, wat denken jullie?

Back