Hallo,
Ik heb een klein puntje met bovenstaande heli op 3g.
Tijdens het instellen van de 3G werkt alles naar behoren,maar als ik daar klaar mee ben trekt de swash schuin weg.
De Aieron en pitch servo lopen dan langsamer dan de elevator en op het eind zakken ze weer iets of andersom waardoor de heli voor of achteruit zou gaan als je pitch geeft.
Midstick staat hij wel keurig recht maar daaronder of boven gaat het fout
De pitch zit op kan.6 aileron op 1 en elevator op 2 zoals beschreven voor een futaba zender.
Ik gebruik de ff 10 en tot zover ik kan vinden staan er geen mixen ofzo aan.
Ik ben nu al een tijdje aan het rommelen hiermee en snap er helemaal niks meer van kunnen jullie me een setje in de goeie richting geven van waar ik het in moet zoeken.
O, Er zitten nieuwe ds610 op mischien ook wel belangrijk om te weten
Alvast bedankt
Mvg.Eric
Ik heb een klein puntje met bovenstaande heli op 3g.
Tijdens het instellen van de 3G werkt alles naar behoren,maar als ik daar klaar mee ben trekt de swash schuin weg.
De Aieron en pitch servo lopen dan langsamer dan de elevator en op het eind zakken ze weer iets of andersom waardoor de heli voor of achteruit zou gaan als je pitch geeft.
Midstick staat hij wel keurig recht maar daaronder of boven gaat het fout
De pitch zit op kan.6 aileron op 1 en elevator op 2 zoals beschreven voor een futaba zender.
Ik gebruik de ff 10 en tot zover ik kan vinden staan er geen mixen ofzo aan.
Ik ben nu al een tijdje aan het rommelen hiermee en snap er helemaal niks meer van kunnen jullie me een setje in de goeie richting geven van waar ik het in moet zoeken.
O, Er zitten nieuwe ds610 op mischien ook wel belangrijk om te weten

Alvast bedankt
Mvg.Eric