fc-16 onderdelen

• Topicstarter Topicstarter xanderdude
  • Startdatum Startdatum
X

xanderdude

Guest
weet iemand een goede site voor de robbe futaba fc-16 zender onderdelen?
zoals schuivers/ zon ding dat je gasstick tegenhoud (weet de naam niet)

groeten xander

ik moet een stick ratchet hebben maar hun hebben die alleen voor f-14

Anders moet je naar hobbyin bellen of mailen, die hebben bijna alle spullen. En ze hebben een goeie sevice!!! 8)

www.hobbyin.nl

gr. kelvin

oh das mooi ik was toch van plan morgen /maandag daar te gaan bestellen:P

Heb je die FC-16 nieuw gekocht?

Veren je beide knuppels nu in alle 2 de richtingen terug naar het midden?

Groeten,
Gerben

Het kan zijn dat het "ouderwets" is maar bij mijn Futaba FC18 moest ik het plaatje achterop de stuurknuppel losschroeven en dat 90 graden gedraaid er weer opzetten. Een pennetje op dat plaatje drukt dan de armpjes weg die de knuppel in de middenstand houden en er komt een ratel voor in de plaats. Hoe dit werkt staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing.
Kijk hier eens goed naar en ga als je er niet uitkomt mee terug naar de winkel want daar moeten ze het weten.

kun je een foto plaatsen van je binnenkant van de zender, dan kunnen we zien en eventueel aanwijzen wat je kunt doen.

heb geen digitale cam maar zal binnekort even een foto maken.
maar ik heb zelf al gekeken maar er valt niet veel om te schroeven

Het metalen clipje dat als ratchet dient, kun ook maken van een reepje verenstaal. De veerspanning is af te stellen door de schroef te draaien> klokmee/minder stick weerstand en vice versa.

Lekkere puinbende in het clubhuis trouwens nadat jullie er waren, zondag kreeg ik te horen of ik de theezakjes voortaan niet direct in de fluitketel wil hangen :teacher: >rara :mrgreen:

Cu, r

dan moet je bij daniel wezen :)
ik wou het gewoon in de kopjes doen maar volgens hem was het beter om in de ketel te doen.
Maar wat was er voor puinzooi? we hebben niks anders gebruikt dan de fluitketel :P
groeten xander

Back