FC 28

• Topicstarter Topicstarter riesroni
  • Startdatum Startdatum
R

riesroni

Guest
Hallo
Weet iemand of ik een FC 28 (versie 3.0) kan upgraden naar de nieuwste versie?
en zo ja! wat heb ik dan meer??

Richard

Stuur even een PB'tje naar Corrien hier op het forum. Hij kan je vertellen of het kan, wat het kost, hoelang het duurt en wat je dan meer hebt.

Hierover is een eerdere mail geweest. Als ik het mij goed herinner kan het wel maar kost het een sloot geld omdat er een heel andere logicaprint in moet. Het is bijna een nieuwe zender! Wacht even af en zie eens hoeveel FC-28 V3.2's er te koop komen als de FX-40 leverbaar wordt, zou mijn advies zijn. De FX-40 wordt in september verwacht hoorde ik van Robbe.

Hans Delemarre

Hoi

Bedankt voor de reactie
maar weet iemand wat ik dan meer zou krijgen(bij upgraden), want tot dusver mis ik niks voor het heli vliegen.

Richard

riesroni zei:
Hoi

Bedankt voor de reactie
maar weet iemand wat ik dan meer zou krijgen(bij upgraden), want tot dusver mis ik niks voor het heli vliegen.

Richard

ik heb het vergeleken met iemand op het veld,
ik zeg eerlijk zonde van het geld om hem te upgraden.

Hallo,

Met google gezocht met de zoektermen "fc28 v3.2" en binnen de seconde viel mijn oog op het 2de zoekresultaat : een link naar mijn eigen website, waar blijkbaar (had ik echt vergeten) een link staat naar de handleiding van een "Multisoft fc28 v3.2".
Op het eerste blad staan o.a. de nieuwigheden van de v3.2-versie t.o.v. de vorige. Ook nog de nieuwigheden van de versie 3.1 hier te vinden.

Heb nu ook nog iets nieuw geleerd ! Leuk !
Olivier

Mooi bedankt

volgens mij inderdaad zonde om hem te upgraden, voorlopig red ik het wel met de 3.0 versie.

Groeten
Richard

Back