Hallo Allemaal
Laat ik me eerst even voorstellen
Ik ben Paul, 38 jaar en woonachtig in almere
In vroegere tijden
was ik een fervent modelbouwer maar dan wel de statische objecten. Nu de wintermaanden eraan komen heb ik besloten om een 1/10 RC auto te gaan bouwen waar ik hopelijk de zomer van 2013 van kan gaan genieten op de wegen en circuits.
Na lang wikken en wegen is het een kit van Tamiya geworden.
zoals de titel al verraad een Ferrari 599XX gebaseerd op een TA06 chassis.
Vandaag is eindelijk de kit binnen gekomen. De besteld hop-ups moet ik nog even op wachten maar zijn onderweg.
in dit forum wil ik een mooi bouwverslag maken en natuurlijk zal ik als beginner van 1/10 RC auto's de nodige vragen hebben.
Ik heb hieronder al wat foto's geplaatst en zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen.
Uiteindelijk zal ik ook nog de electronica nodig hebben maar dat is iets voor de komende maanden
voor vragen schroom niet om een PB te sturen
Laat ik me eerst even voorstellen
Ik ben Paul, 38 jaar en woonachtig in almere
In vroegere tijden

Na lang wikken en wegen is het een kit van Tamiya geworden.
zoals de titel al verraad een Ferrari 599XX gebaseerd op een TA06 chassis.
Vandaag is eindelijk de kit binnen gekomen. De besteld hop-ups moet ik nog even op wachten maar zijn onderweg.
in dit forum wil ik een mooi bouwverslag maken en natuurlijk zal ik als beginner van 1/10 RC auto's de nodige vragen hebben.
Ik heb hieronder al wat foto's geplaatst en zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen.
Uiteindelijk zal ik ook nog de electronica nodig hebben maar dat is iets voor de komende maanden

voor vragen schroom niet om een PB te sturen
Laatst bewerkt door een moderator: