ferrari f430 spider lemo sqeeze finished pics

na het fijne incident met de enzo ( merci zoontje :) maakt niet uit hoor) ben ik begonnen met een f430 spider. heb er geen bouwverslag van maar wel enkele foto's. de kleur is lemon green van de gamma en ben er veraasend zeer tevreden over. de striping zelf gemaakt met de AB. de stoelen zijn wel nog niet klaar. maar zorap deze afzijn komen de finishpics. kijk en geniet zou ik zeggen. ben er wel heel trots op.

full

full

de kleur zonder clearcoat

full
full
full
full
full
full
full
full
full

en dan nog een voorproefje dat op me staat te lonken om er aan verder te doen. maar hier neem ik nog meer mijn tijd

full

hoop dat je ze de moeite vind. goede en slechte kritiek is meer dan welkom. kunnen alleen maar bijleren

Laatst bewerkt door een moderator:
netjes hoor. :thumbsup:.

allen 2 opmerkingen.
de velgen met gewoon zilver grijs hoogglans.
en de raamrubber even matzwart maken.

dan komt hij veel minder speelgoed over. (vind ik ;) )

en een mooi nieuw project licht al klaar.

gr Sander.

de raamrubbers zijn mat hoor. lijkt alleen niet zo op de foto's. en idd. de velgen vind ik ook een beetje te speelgoedchrome. was mss aant denken aan gun metal of zwart.

Als je toch wat aanpassingen gaat doen, de uitlaten glimmen ook iets te veel. Een mooie RVS look staat een stuk beter imo.

Maar verder is het zeker een mooi karretje.

heb nog een steel kleurtje liggen van vallejo. denk dat dat het dichtst in de buurt komt van een echte look voor de uitlaten. de velgen worden gun-metal

Back