FF-10C Robbe Futaba

Hello,
heeft er iemand onder u ervaring met het propgrameren van de 10C van robbe futaba.

Ik ben namelijk aan het zoeken naar het programma hoe ik de flaps langzaam kan laten uitkomen (vertragen van de beweging van de servo) inplaats van een switch te gebruiken (te brutaal in een beweging).

Ik kan het maar niet vinden !!!! :confused:
Groeten
Astula

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Met de FF10 heb ik geen ervaring, wel met andere Robbe Futaba zenders. Het is (was) met deze zenders mogelijk om een vertraagde functie te programmeren. Of de FF10 dat kan, zal uit de handleiding moeten blijken.

Gebruik 1 v/d draaiknoppen zijkant zender als 'schakelaar'.
k'denk dat die vr-d en vr-e noemen in het zendprogramma.
Op die manier kan je zelf de hoeveelheid verdraaien tijdens de vlucht en is het ook vlot binnen handbereik(je hoeft de sticks niet los te laten)

Inmiddels de handleiding van de FF10 op de site van Robbe snel doorgenomen. Diaarbij niets gevonden over het vertragen van functies.

zo uit mijn hoofd heeft de ff-10 geen servo delay, alleen een throttle delay in heli-modus

wat 3W4ever zegt is geen verkeerd idee;)

Ik kan het maar niet vinden !!!! :confused:
Groeten
Astula

Zit er ook niet in :mrgreen:

Ik gebruik ook de draaischuif aan de zijkant voor de flaps ( draaiknop is het niet , daarvan heb je 3 op de zender).

Als je de volle bereik van de draaischuif gebruikt gaat hij ook rustig in en uit . ;)

Mvg Johan

Back