ff bang maken

Hah,

Zit ik laatst ergens in t bos, diep geconcentreerd mn autokap te monteren nadat ik n nieuwe accu er in had gezet, komt er een hond met n grote bek op me afgestormd. Eigenaar nergens te zien natuurlijk.
Ik schrik me echt t apezuur..

Ik had geluk dat ik net klaar was.

Nog zittend geef ik n stoot gas en rijd vol op die hond af met mn rustlertje.

Whahahah, jammer dat we dat niet gefilmd hebben. Dat beest wist niet hoe gauw die rechtsomkeert moest maken,op zoek naar zn baasje..

:sniper:

Mwoooah, ik kan me Kez' (reflex?) reactie goed indenken Emil. Maar goed, ik ben dan ook een notoire slechte-honden-opvoeder-eigenaar hater :)

Kijk als er een hond dreigend op me af komt, dan zal dat beest het weten, en zijn eigenaar nog meer!

Ik laat me niet happen! Daar komt die hond achter! En dat ik nog meer tegen dat soort hondjes opvoeders!!!

Ik ben tegen geweld, en een schop, (als stilstaan niet helpt) maar als dat er voor zorgt dat ik niet gebeten word moet het maar!

Ja, en maar afvragen waarom we steeds minder geliefd zijn....

Hah, kijk, ik heb in de praktijk nog nooit meegemaakt dat ik me dat moest afvragen.
In de echte wereld heb ik in dit soort situaties nooit last van mensen die denken dat ik ongerechtvaardigd agressief ben....of iets wat daar op lijkt.

Op het mountainbikeforum zijn daar ook ellenlange discussies over geweest,
maar er bestaat ook nog zoiets als mensen of honden terechtwijzen met een smiley, oftewel humor.
Ik heb nog nooit ruzie gehad met loslpende wandelaars op de mtb-route.
Op t forum daarentegen...

Die eigenaar was blij dat die sorry kon zeggen voor zn hond niet onder controle te hebben.

Maar de volgende x zal ik over mn autootje springen en die hond onder zn darmen stampen......:p

Back