ff Voorstellen en gelijk ook probleempje met de staart

Ik vlieg hem ook alleen in Governor Mode, werkt echt super ... ik geloof dat ik 80% gascurve heb.

Bij de Raptor E550 heb ik nooit problemen met de staart gehad, met de standaard heckrotorbladen.
Bij de Raptor E620 had ik wel dat de heli bij VOL Pitch wegdraaide, na vervanging van heckrotorbladen door CFK was dit opgelost.

Pinion losgelaten...
Dat is stom dat ik dat niet opgenoemd heb trouwens, heb ik laatst zelf gehad na een klein crashje... Maar gelukkig heb je het gevonden :)
Ik heb gelijk een plat kantje aan mijn motoras gevijlt btw.

Kan het ook zijn dat hij hem (zijn GY401) gewoon even opnieuw moet centreren??
gasknuppel (rudderstick) onderin een aantal keren snel van links naar rechts sturen dan centreert de 401 zich automatisch namelijk.

Eric

niks meer aangedaan en nu vliegt hij kaars recht al 2 vluchten:banana:

gr marvin.

bedankt voor alle tips

is er hier ook een keer een meetings dag?? voor alle heli freaks van het forum?

Mogelijk komt er een wekelijkse heli avond in Renswoude, tenminste, er is over gesproken.
Aangezien dit niet ver bij jou vandaan is ..........

kijk dat lijkt me wel leuk als je er meer informatie over hebt dan hoor ik het graag. renswoude is inderdaad lekker dichtbij ik ben benieuwd. en waar hangt het nog vanaf? :P

over de dag in sittard is wel een eind weg zeg :P ik moet even kijken of ik langs ga komen lijkt me wel heel leuk. alleen moet nog wat meer informatie hebben. kosten? en welke tijden. moet namelijk ook nog eens een keer sávond werken tot in de nacht :P

gr marvin.

Kosten, 5 euro voor de hele dag.
Tijden? Euh... dat antwoord moet ik je nog éven schuldig blijven. Maar ik zal de organisator wel ff naar dit topic schoppen ;)

Waag er anders even een PMmetje aan richting r_heliman. Hij organiseert dit en weet ook of er nog plaats is, want het laatste wat ik hoorde was dat 28 van de 30 plaatsen al bezet waren..

(en ja, eigen heli mee. en ja, je moet je inschrijven)

kijk dat lijkt me wel leuk als je er meer informatie over hebt dan hoor ik het graag. renswoude is inderdaad lekker dichtbij ik ben benieuwd. en waar hangt het nog vanaf? :P

Aan de helivliegers zelf. Momenteel zijn er 6 actief.
Er is geopperd om een wekelijkse heli clubavond te introduceren naast de gebruikelijke clubavond op woensdag.
Indien dit door gaat kun je het vinden op:
Welkom bij wings over Renswoude
Verder wordt er het meest op zaterdag en zondag gevlogen(als het weer een beetje meezit)

Back