Ff voorstellen en mijn vraag.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Rob1980, 27 mrt 2019.

  1. Rob1980

    Rob1980

    Lid geworden:
    27 mrt 2019
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Leeuwarden
    Beste Leden,

    Ik ben Rob en kom uit leeuwarden. Vader van een zoon en dochter. Meerdere rc voertuigen hier staan. Auto's elektro, van 1986 tot nu een aantal. Helicopter 3 stuks en een drone. Ben zelf van plan om een brandstof rc auto te maken, maar dit moet even wachten tot ik meer ervaring heb. Dit is ook de reden waarom ik mij hier aanmeld.

    Mijn zoontje is nu ook groot genoeg om met dit mooie spul te spelen, leuk voor vader ;). Nu heeft hij niet een auto van kwalitatief sterke materialen. Wiel kapot getrapt door buurjongen en deze heb ik toch weten te maken. Mijn interesse kwam dat ik hier een topic zag waar een land rover van New Bright op een chassis werd gezet van HG. Mijn zoontje heeft een een new bright land rover mudslinger, die zou ik ook wel op zo'n chassis willen zetten. Mijn vraag is waar bestel je dit chassis?

    Voor mij de eerste keer dat ik mij hiermee bezig ga houden. Gelukkig heel handig en heb alle gereedschappen, ook in de autotechniek, nu bezig kart voor mijn zoon te bouwen. Zitten in de afstelfase.

    Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

    Met vriendelijke groeten

    Rob
     
  2. Rob1980

    Rob1980

    Lid geworden:
    27 mrt 2019
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Leeuwarden
  3. Ricochet

    Ricochet

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    89
    Locatie:
    Steenwijk
    Welkom :)
    Op de vraag heb ik helaas geen antwoord.

    Zou hiervoor eens wat mailtjes sturen naar wat shops, die hebben een breed netwerk en kunnen je wellicht verder op weg helpen.
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Je wilt de body op een ander onderstel zetten?

    Ik zou dan kijken wat de wielbasis en de spoorbreedte is en dan bv van Tamiya wat modellen bekijken wat er in de buurt komt.
     

Deel Deze Pagina