ff voorstellen

• Topicstarter Topicstarter iwan97
  • Startdatum Startdatum
I

iwan97

Guest
Hoi,

Ik ben Iwan en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me altijd bezig gehouden met modeltreinen, maar ik er momenteel geen ruimte meer voor. Ik ben al erg geintresseerd in RC Tanks. Ik heb misschien al iets. Een Heng Long Panzer IV in het grijs, wil hem niet in dak uitvoering. en een vraagje; wat is het verschil tussen heng long en torro? verder normale rupsen of metalen rupsen? wil gewoon een tank die de prijs heeft van henglong(80-160)die goede rijeigenschappen heeft, en die 6mm balletjes schiet.

groetjes iwan

Hoi Iwan,

Eerst en vooral welkom in ons midden.

Alhoewel ik er zelf geen ervaring in heb, heb ik al veel gehoord over de goeie eigenschappen van de Heng Long tanks. Het voordeel van deze tanks is dat je ze (bijna) onbeperkt kan upgraden.
Een nadeel van de H.L. is de smoke generator. Die durven zelfs na enige seconden te hebben gewerkt, er de geest aan geven.
De Torro tanks zouden iets minder van kwaliteit zijn.

Tim(vaneert) zal je ongetwijfeld hier meer uitsluitsel kunnen geven. ;)

Droop

Metalen tracks heb ik al besloten :)

Hey

Ik heb gisteren mijn Heng long walker bulldog pro binnen gekregen!
Echt een mooi ding!

Alleen er wil niet echt rook uitkomen! Dus maar gelijk de rookunit eruit gehaald, mede ook omdat hij nogal wat geluid maakt!

Metalen tracks zijn echt de moeite waard! Alleen als je zoals hier een huis met houten vloer en glad parket hebt maken ze nogal wat herrie en slippen ze soms door!
Heb er ook dus maar gelijk rubber tracks voor besteld voor binnen :mrgreen:

Groeten

Laatst bewerkt:
Geen rook

Hoi, ik heb een Tiger 1 van Heng Long gekocht, ook bij mij wilde de generator geen rook geven, ik vond ook dat de snelheid wat aan de lage kant was. Eerst nadat ik de bijgeleverde accu vervangen heb door een nieuwe(dezlfde voltage) werkte alles weer prima, dus meer snelheid en rook. Dus de oorzaak was bij mij een te zwakke bijgeleverde accu.

Groeten,
Willie

Tim(vaneert) zal je ongetwijfeld hier meer uitsluitsel kunnen geven. ;)

Nou vooruit, zal wat meer uitsluitsel geven dan;).

Het verschil tussen Heng Long en Torro, is de kwaliteit. Heng Long is veel beter, en zoals Droop al schreef oneindig te updaten. Torro rijdt, wel goed maar uiteindelijk gaat alles veel minder worden. En Heng Long blijft gewoon goed. Ik raad je is aan om op www.tanktoko-apeldoorn.nl te kijken. Je wilt een fatsoenelijke tank tussen de 80-160 euro las ik. Ik zou als ik jou was voor metalen tracks gaan, door gras enzo rijden kan geen een tank echt geweldig omdat dat gras overal tussen gaat zitten. Maar om door het zand ofzo te rijden gaat het wel goed. En wil je een tank die kant en klaar is, of wil je er nog een echt schaalmodel van maken en een hoop upgraden? Om echt goed te beginnen, kan ik je deze tank aanraden tanktoko-apeldoorn.nl (powered by CubeCart) op WinkelSLIM.nl, H-L Tiger 1 uitvoering "TIKI" BB . Deze heeft geen metalen tracks, maar wel metalen aandrijfwielen daarmee kom je ook al een heel eind hij heeft ook een vetraagde tandwielbak wat wil zeggen dat ie meer schaal rijdt. Heb zelf ook een Tiger, en ben er erg goed over te spreken. Ik heb er alleen wel heel wat aan geupdate.

Als je nog vragen hebt, kun je het altijd vragen je hebt zo antwoord terug;).

Succes ermee!
Tim

Nou vooruit, zal wat meer uitsluitsel geven dan;).

Het verschil tussen Heng Long en Torro, is de kwaliteit. Heng Long is veel beter, en zoals Droop al schreef oneindig te updaten. Torro rijdt, wel goed maar uiteindelijk gaat alles veel minder worden. En Heng Long blijft gewoon goed. Ik raad je is aan om op www.tanktoko-apeldoorn.nl te kijken. Je wilt een fatsoenelijke tank tussen de 80-160 euro las ik. Ik zou als ik jou was voor metalen tracks gaan, door gras enzo rijden kan geen een tank echt geweldig omdat dat gras overal tussen gaat zitten. Maar om door het zand ofzo te rijden gaat het wel goed. En wil je een tank die kant en klaar is, of wil je er nog een echt schaalmodel van maken en een hoop upgraden? Om echt goed te beginnen, kan ik je deze tank aanraden tanktoko-apeldoorn.nl (powered by CubeCart) op WinkelSLIM.nl, H-L Tiger 1 uitvoering "TIKI" BB . Deze heeft geen metalen tracks, maar wel metalen aandrijfwielen daarmee kom je ook al een heel eind hij heeft ook een vetraagde tandwielbak wat wil zeggen dat ie meer schaal rijdt. Heb zelf ook een Tiger, en ben er erg goed over te spreken. Ik heb er alleen wel heel wat aan geupdate.

Als je nog vragen hebt, kun je het altijd vragen je hebt zo antwoord terug;).

Succes ermee!
Tim
Bedankt voor de tips! heb op tanktoko-apeldoorn gekeken en had ik ook deze gevonden www.tanktoko-apeldoorn.nl/view_product.php?product=TT-01-Ti-Fra-01 Heeft frankrijk Camo is ook wel leuk maar die jij heb gevonden is ook zeker een optie! En hoe zit het eigenlijk met WSN? is dat goed spul? Heb hier ook misschien nog een tank niet zo duur en kan ik altijd nog upgraden.Toys and More - Henglong RC Tank 1:16 Pzkfw III L Sound&Smoke - powered by 123webshop.nl

groetjes Iwan

Nitrotek, is inderdaad wat goedkoper maar heeft een erg slechte service vergeleken met Tanktoko. Tanktoko is iets duurder, maar heeft een perfecte service iets kapot wordt de zelfde dag alweer voor iets nieuws gezorgd.

@Iwan
Die Tiger met Frankrijk, Camo is ook wel leuk maar kan alleen geen 6mm balletjes afschieten. Wil je echt lekker beginnen met updaten en je tank mooi schaal maken, dan kan ik je een PanzerIII of PanzerIV aanraden. Daar kan oneindig aan geupdate worden. Kijk hier maar is als voorbeeld: tanktoko-apeldoorn.nl (powered by CubeCart) op WinkelSLIM.nl,. WSN is ook wel vrij leuk merk, qua kwaliteit weet ik er niet zo veel van maar... Er valt wel bijna niks aan te upgraden, en hij schiet geen 6mm balletjes. Verder kan ik je daar ook niet veel over vertellen.

Tim

heb nog goed rondgekeken, het wordt een panzer III,IV, Tiger I, of een panther, voor deze tanks zijn ook heel veel upgrades te krijgen zodat ik ze beter en realistiser kan maken. Alleen, waar kopen? zat te denken aan Tanktoko, Jurod, of Toysandmore.
De tiger omdat ik hem vet vind, de panther omdat hij mooie lijnen heeft, de p 3 omdat je daar héél veel kunt aan upgraden, en p 4 die vind ik heel mooi maar daar zou ik dan een f2 pro willen hebben maar die vind ik niet. www.jurod.nl/RC-PANZER-IV-Ausf.-F2-PANZER-4-1_16--F-2-rook-en-geluid--N_art_343.html www.tanktoko-apeldoorn.nl/view_product.php?product=TT-01-HL-TIGER1-TIKI-BB of een tiger 1 pro versie.

Tja, het is en blijft je eigen keuze. Ik kan natuurlijk niet in je portemenee kijken:mrgreen:. Ik zou inieder gaan, voor een tank van Heng Long. En als je van plan bent te gaan upgraden gaan kijken naar een PanzerIII of IV, of een Tiger I.

De Panther is ook wel lijk maar ga dan wel voor de tweede versie van Heng Long, dus voor deze:
panther_500.jpg

Heng Long, heeft ook deze uitgebracht (Eerste versie)
HengLongPanther.gif

Maar daar klopt helemaal niks van, deze Panther heeft gewoon het onderstel van een Tiger I.

Als je vragen hebt laat maar wat weten he:wink:.

Tim

Back