ff10 op phoenix laten werken

hallo

weet iemand hoe je een ff 10 zender op de fhoenix sim aansluit?
ik heb deze zender net nieuw en weet niet hoe dat gaat.
kan nu niet simmen dus balen.

De 6 polige square connector achter in de zender prikken... (gaat dan aan als het goed is).
Nieuwe model aanmaken en de zendmode op PPM zetten.

USB connectie maken (weet zo niet meer of je drivers daarvoor moet installeren...)

Zender calibreren in 1 van de menu's.....

mvg, Z

Het gevraagd gedeelte van het forum is bedoeld voor mensen die iets zoeken (willen kopen). Jouw vraag betreft een software-aangelegenheid, vandaar dat ik 'm verplaatst heb naar modelbouwsoftware.

"Volgens mij moet je nog ff oppassen met een 10C en de simulator aansluiting.

Kijk hier maar eens:...."

is niet meer relevant, is opgelost

Laatst bewerkt:
krijg hem wel op pcm maar weet niet hoe je hem op ppm krijgt.
maar gaat hij echt stuk op de simulator had er niks over gehoord in de winkel.
ze zeiden dat hij het zou moeten doen op de sim

Laatst bewerkt:
Die conclusie is ook te voorbarig en ik denk zelfs onjuist. De gebruiker 'Corrien' in dat topic is zeg maar de servicedienst van Futaba, als ik het heel kort door de bocht stel.

Die geeft aan dat, mocht het door de simulator komen, hij dat zal melden. Dat heeft ie vooralsnog niet gedaan, dus is het nu nog te vroeg om dat te zeggen. Ik ken mensen die een FF10 hebben en er mee simmen, dus het kan wel

Om 'm op PPM te zetten: kies een leeg model en ga dan naar de parameters. Daar kun je kiezen tussen PCM of PPM. Als je PPM gekozen hebt, moet de zender nog een keer uit en weer aan alvorens hij echt PPM gebruikt.

Let er op dat als je later wisselt naar een model wat voor PCM is ingesteld, dat je dan ook je zender even uit- en weer aan moet zetten voordat hij omgeschakeld is.

Pagina 35 van je manual.

Je handleiding lezen helpt wel als je zo'n zender gekocht hebt, daar doe je meestal wel even over. Ik ben nu toch al 2 dagen bezig :)

Laatst bewerkt:
Back