S
Shark
Guest
Mijn toekomstplan is om een dubbeldecker shockflyer te maken, maar zou er graag iets extra bij instellen. Wanneer ik hoogte neem met mijn hoogte roer, dat mijn rolroeren ook een beetje mee hoogte nemen.
Ik gebruik 2 servo's voor de rolroeren en 1 voor de hoogte roer, wil dus via switch B op op mijn zender deze mix kunnen aan en uitzetten, heb al veel geprobeert en opgezocht, met de handleiding er naast, enkele mixers uitgetest, maar geen resultaat.
Ik ga een 6 kanaals ontvanger gebruiken met de volgende setup:
ch1: rol
ch2: hoogte
ch3: gas/trottle
ch4: richting
dus heb ch 5 en 6 nog over voor een 2de servo voor een rolroer
verder had ik nog gelezen dat dit vooral bij pylonracers word gebruikt, even daar gaan zoeken, maar niets gevonden, weet iemand de goede configuratie?
Groetjes Kevin
Ik gebruik 2 servo's voor de rolroeren en 1 voor de hoogte roer, wil dus via switch B op op mijn zender deze mix kunnen aan en uitzetten, heb al veel geprobeert en opgezocht, met de handleiding er naast, enkele mixers uitgetest, maar geen resultaat.
Ik ga een 6 kanaals ontvanger gebruiken met de volgende setup:
ch1: rol
ch2: hoogte
ch3: gas/trottle
ch4: richting
dus heb ch 5 en 6 nog over voor een 2de servo voor een rolroer
verder had ik nog gelezen dat dit vooral bij pylonracers word gebruikt, even daar gaan zoeken, maar niets gevonden, weet iemand de goede configuratie?
Groetjes Kevin