Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou heeft een kennis van me een FX18, die hij aan de PC kan hangen en dan zijn settings kan backuppen en bewerken. Is de FX18 (En de 14mz denk ik) de enige die dat kan, of kan je je 9C ook met de PC backuppen c.q. bewerken?
Kabel en interface friemel ik wel in elkaar. Het gaat mij er om dat het zou kunnen, ik bedoel, de 9C Super is een nieuwere (Geavanceerdere?) zender dan de FX18, en als die het al kan... Hoef ik geen CAMpac te kopen voor het back-uppen van m'n modelgegevens
de ff9 kan zo niet aan de pc, wel kan je je model op een campac zetten (zelf te maken voor luttelle euros) en daar is wel een printje voor (ik meen 20 euro) om die gegevens van de campac rechtstreeks in de pc te zetten.
maar zender zo aan de pc en uitlezen ?
ik heb nog nooit gehoord dat dat zou gaan met de FF9
Robbe heeft het programma Cami2000, dat je van hun site kunt downloaden. Met de bijbehorende kabel (die je dus moet kopen) kun je rechtstreeks de flash-rom van een FX14 of een FX18 benaderen. Voor overige zenders is er een CAMpac interface nodig en kun je alleen via de CAMpac wat met modelgegevens doen.
Je kunt HIER lezen wat Cami2000 kan.
Cheers Jan! Die CAMpac interface bouw ik wel, dat is niet zo'n probleem. Er is ook alternatieve software om CAMpac's uit te lezen, maar ik weet niet of tie met cami2000 compatible is... nou ja, merken we snel genoeg, ben de soft nu aan het downloaden
Nog interesse in een inkoopactie originele CAMpac's? 24 dollar per stuk, dus 24 euro incl. invoer en BTW enzo.