Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik gedaan heb is google gestart, en gezocht op verschil + "fg baja" + "fg marder"
Praktische ervaringen heb ik niet met beide modellen. Maar wel dit stukje tekst van rc-junkies gevonden. Waar je zelf ook wat aan hebt.
Het grote nieuws van FG is dit jaar de FG Baja Buggy, een zeer fraaie offroad buggy met een geheel nieuwe stijl. Als je de auto voor het eerst ziet, denk je dat het een geheel nieuw model is, maar onder de zeer mooi vormgegeven body schuilt een 'normale' FG Marder offroad buggy. Op basis van dit zeer populaire model hebben de ingenieurs van FG een nieuwe stijl ontwikkeld met bijpassende nieuwe wielen en low-profile banden die de FG Baja Buggy een zeer aggresieve en snelle look geven.
Met deze tekst ga ik er van uit dat de rij eigenschappen dan ook het zelfde zijn.
de 4wd versie zal toch wel heel anders rijden als de 2wd
en als ik mocht kiezen dan koos ik voor de 4wd , want ik kom toch wel afentoe vast te staan in het zand met mijn 2wd
groetjes![]()
naja, ik bedoel te zeggen dat hij net iets hoger op zn pootjes staat, en met die banden wat meer grip schijnt te hebben. heb ze op meetingen nog wat sneller om zien kiepen dan een marder.
maar dat hangt natuurlijk ook van de rijstijl af.
Groeten,
Ruben