figuurzaagjes

• Topicstarter Topicstarter Kroontje
  • Startdatum Startdatum
K

Kroontje

Guest
beste modelbouwers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar zaagjes voor een dremel figuurzaag met een lengte van 75mm en met een dwarsstift. Ik heb internet al afgespeurd, maar kan alleen zaagjes vinden met een lengte van +127mm. Ik ben echter op zoek naar de 75mm varianten weet iemand waar deze nog te koop zijn?

Alvast bedankt,

supertip!!
Ik heb hier ook nog zo'n oudje staan, zonder zaagjes.
Heeft hornbach die dan ook?? ga ik daar eens even kijken.

Omdat ik ook Dremel zaagje zoek, vanmiddag een Hornbach vestiging in Wateringen bezocht. Helaas, geen Dremelzaagjes en volgens het personeel ook nooit gehad.

Hanskez, waar komt jou informatie dan deze zaagjes bij Hornbach zijn te verkrijgen vandaan? Heb je ze er zelf gekocht, of komt het meer van de veronderstelling "Hornbach heeft (bijna) alles, dus ook wel Dremel zaagjes.

Over deze zaagblaadjes zijn al meerdere draadjes geweest.

De bestelnummers 3029 en 3030 zullen ondertussen in Europa op zijn. De laatste keer dat ik de importeur aan de lijn had waren er nog maar 150 pakjes of zo van elk in Nederland op voorraad. Dit is inmiddels al ruim 2 jaar geleden. Als ze op zijn dan zijn ze ook gelijk uit het assortiment. De betreffende zaagmachiene is al jaren niet meer nieuw verkrijgbaar.

Dat er bij de importeur geen zaagjes te verkrijgen zij is bekend.

Maar als Hanskez beweert dat ze bij Hornbach verkrijgbaar zijn, dan ga je toch even kijken. Kon ook zijn dat het een niet-origineel product was.

Omdat ik ook Dremel zaagje zoek, vanmiddag een Hornbach vestiging in Wateringen bezocht. Helaas, geen Dremelzaagjes en volgens het personeel ook nooit gehad.

Hanskez, waar komt jou informatie dan deze zaagjes bij Hornbach zijn te verkrijgen vandaan? Heb je ze er zelf gekocht, of komt het meer van de veronderstelling "Hornbach heeft (bijna) alles, dus ook wel Dremel zaagjes.

half jaar geleden gekocht bij de hornbach tilburg. alleen niet van het merk dremel.
precieze merk weet ik niet meer, heb de machine verkocht.

mvg hans

Zie het linkje van mij in post 3...

Daar zijn de goede zaagjes te verkrijgen voor weinig ;-)

Groet,
Theo

Back