Film Sommerfest Urmitz 2019 Truckparcour

Discussie in 'Model truckers' gestart door trialrolf, 25 aug 2019.

  1. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.377
    Locatie:
    Achterhoek
    Hier deel 1 van de film. Ik ben uiteindelijk maar 1 dag geweest. Ik had een hotel geboekt maar dit in de loop van de zaterdag geannuleerd. Het was me gewoon te heet. Er was geen schaduw en weinig wind. Veel aanwezigen roerden vooral hun mond maar niet de sticks. Er werd weinig gereden. Ik heb daarom besloten maar 1 dag te blijven. Het hotel kon ik tot 18:00 uur annuleren. De mannen van de Grondverzetboys zijn vandaag ook nog geweest als het goed is.

    Hier deel 1 dus. Deel 2 volgt van de week. Neem een abonnement en mis niets. Binnenkort nog 2 demo's waar ik beelden van hoop te hebben!

     
    Goofyray, Mark300, ozy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland
    Hallo Rolf,

    Mooi filmpje hoor, echt mooie opname's gemaakt.
    Je MB Arocs gaat op de zandweg naar boven naar de brug goed ophoog, geen problemen zo te zien, maar ook je Ambulance vliegt omhoog, Super !

    Zo te zien best wel een mooi aangelegd parcours, binnen en buiten.

    Tja, als he zo warm is, dan is het niet echt leuk in de buitenlucht rijden met de brandende zon.

    Hopelijk is het volgende week in Tilligte niet zo warm, anders wordt het wel zweten in de manege.
     
  3. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.377
    Locatie:
    Achterhoek
    Dank je Pieter. De ambulance is 4wd he :)

    Het parcour is verder mooi en je kunt je er een hele dag vermaken. Niet zo handig voor roadtrains of zwakke aandrijving trouwens. Meer gericht op bouwverkeer.

    Hier is het 2e deel van de film!

     
    ozy, VOLVO FH 16 750, modelbouwer en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina