Filmpje Corsair

Jamara Corsair 60 ARTF

Superb ARTF Model Kit 1/8th scale
Balsa/ply-wood fuselage Balsa/ply-wood rib type of wing with space for retractable undercarriage Fibre glass cowl and clear canopy Wheels Tank Engine Mount Decals and sundries

Span: 1560mm Length: 1275mm Wing area: 45,6qdm Weight: ca. 3400g Engine 2-stroke: 61-91

Engine 4-stroke: 80-120 FS Radio 4/5ch

Is het deze?

Gammapooka zei:
Hehe leuk filmpje :D , alleen scheer je af en toe wel erg dicht langs die telefoon lijnen volgens mij 8O
Diepte vertekend enorm op video/foto. En zelfs in Ommen liggen de telefoonlijnen tegenwoordig ondergronds, op het filmpje staan hoogspanningslijnen :)

Phoenix zei:
Jamara Corsair 60 ARTF

Superb ARTF Model Kit 1/8th scale
Balsa/ply-wood fuselage Balsa/ply-wood rib type of wing with space for retractable undercarriage Fibre glass cowl and clear canopy Wheels Tank Engine Mount Decals and sundries

Span: 1560mm Length: 1275mm Wing area: 45,6qdm Weight: ca. 3400g Engine 2-stroke: 61-91

Engine 4-stroke: 80-120 FS Radio 4/5ch

Is het deze?

Ja van jamara.
het valt mij vies tegen hoe veel lijm ze hebben gebruikt. Ik heb een paarkeer een te ruwe landing gehad en bijde kanten van de vleug braken op de W knik.
:(
Het is veder ook super zacht hout. :mad: Je hoeft hem maar vast tepakken en er zit al een buts in.
Hij is dus ook niet meer helmaal super gaaf maar het vliegt leuk.

Ik zit ook met smart te wachten tot dat Avid klaar is met zijn top projeckt.

Ik zit er hart over tedenken om er ook 1 aan teschaffen.

Oja die kables zitten op 250 meter van het veld en er zitten er ongeveer 2 per jaar in met hun kist. Jammer maar het is niet anders. het is lastig zien hoe ver je er van af bent. Maar het went wel

Back