Filmpje! Indoor Delft 28 november 2004

• Topicstarter Topicstarter Spirit
  • Startdatum Startdatum
Dat is nou een mooi filmpje. :D Ik zal 'm zeker bewaren voor de overweging zo'n mini-heli aan te schaffen.

hehe, eindelijk 100% na 6 minute! Wel leuk filmpje met vele micro's! Jammr dat er in de buurt van Baarn weinig indoor meetings zijn!

Tip: mss had je het filmpje kunnen comprimeren naar divX ofso, en de laatste 10 seconde eruit, dat scheelt wat MBtjes!

Met dank voor de leuke reacties :D

Erg leuk hé dat vliegtuigje dat tegen de muur stuitert. Ik had inderdaad divx overwogen maar was een beetje bang dat er dan problemen ontstaan bij downloaders zonder divx-codec. Misschien de volgende keer filmpje in tweevoud uitbrengen.

G: in Baarn gebeurt misschien niet zoveel, maar je kunt een keer overwegen om je zondag gedeeltelijk in Delft door te brengen. De volgende meeting staat voor 19 december van 9:00-11:00.

Jah, Delft klinkt wel leuk, maar mn ouders hebben geen auto, ik heb geen OV jaarkaart, dus het is niet zo makkelijk om zover weg te reizen! OV kost toch aardig wat geld en tijd. Iemand een idee of er ook indoor-meetings zijn in Hilversum/Amersfoort of Soest? dat ligt wat dichterbij!

Thx, groetjes Geoffrey

ziet er wel geweldig uit zoveel heli's bij elkaar :yes: ik kan niet wachten tot ik de mijne binnenkrijg en al helemaal niet tot ik daar tussensta ! :rolling:

leuk filmpje ja!! hoe hoog kan zo'n micro nou vliegen eigenlijk?

Ronald Haan zei:
Leuk dat filmpje, echter het hover gehalte is erg hoog. Wordt er tijdens een indoor meeting ook 3D gevlogen?

Ronald
Ik heb het nog niet in het echt gezien. Je moet ook wel erg sterk in je schoenen staan om tussen 4 muren en een dak een 3D showtje te geven. Niet zoveel marge.

Hier een Hornet die wel wat aan het 3D-en is:
http://www.microheli.net/videos/jinglebellsrock.wmv

Inverted landing :worship:

Jasper van Ittersum zei:
leuk filmpje ja!! hoe hoog kan zo'n micro nou vliegen eigenlijk?
Net zo hoog als het bereik van je Zender. Zo'n 3 km hoog dus ;)
Of de piloot het kan is een 2de

probeer hem te openen met een ander programmaatje... met winamp kan ik hem ook niet openen... maar wel met windows media player

cool filmpje
goed in elkaar geplakt met mooi muziek er bij
ook mooi om te zien dat er genoten kan worden van het indoor vliegen met veel heli's

Hallo,

Net als je denkt dat het meeste verkeer richting het fimpje is geweest zijn er toch nog aardig wat mensen gaan kijken. Leuk!

In december zou er ook gevlogen worden echter ik stond op de afgesproken tijd samen met een andere jongen te wachten en... niets! Ik begreep er niets van aangezien de aankondiging gewoon op de site van quartel stond aangegeven. Dus helaas geen fimpje van dat event.

Woensdag a.s. is er vliegen in rotterdam (eindelijk!!) en ik hoop dat iemand wil filmen. Ik heb zelf geen filmapparatuur, maar de montage wil ik met alle plezier weer doen.

Over het algemeen zijn het beginners bij deze indoor. Vandaar dat ik daar ook naar toe ga :D en ook oefen in het hoeveren. (Vind mijn vrouw ook prettig, laatst landing in kerstboom, drie ballen aan gort :oops:)

Een paar mensen zijn gelukkig verder en dat is leuk om mee te praten en van te leren. Ik vlieg zelf een Piccolo V2 en heel wat mensen hebben daar dezelfde heli. Echter ieder heeft zo'n ze eigen veranderingen / motoren enz. En het is leuk om die te bekijken en te bespreken. Over het algemeen zijn het allemaal FP heli's dus weinig 3D. :(

Het genieten met veel heli's is soms ook wel wat minder. Met zoveel zenders in een hal is er erg veel storing. Ik heb met een simpel zendertje gevlogen en erg veel storing gehad (en daardoor crashes). Ik heb nu een wat betere zender gekocht in de hoop dat de storing een beetje minder is.

Back