Filmpje van MicroMagic in Spanje

Beste mensen,

Ik ben vanavond even aan het prutsen geweest met moviemaker en mijn digitale videocamera..

Ik heb een klein filmpje gemaakt van het varen met mijn MicroMagic in Rosas in Spanje (vorige week) Let op, het bestandje is 9,2 MB groot (kleine waarschuwing voor modemers) en het is een WMV bestand.

Het filmpje is neer te halen via:

http://www.modelbouwforum.net/movies/Varen_MM_spanje.wmv

Ik hoop dat ik met dit filmpje meer mensen overhaal tot de bouw van een MM!

Robert

Mooi filmpje 8) . MM is net zo loefgierig als de mijne, valt nog niet mee om 'm op koers te houden... is dit nu met of zonder Dirk :wink: ? Leuke edit trouwens.

Neem je 'm morgen mee?

rob, ik ben nog vrij deze week, en nee, ik heb nog geen dirk aangebracht.
Het waaide erg hard zo aan zee, geen erg constante wind, maar het varen was er erg leuk, gaat in Juni 2004 weer mee naar Rosas!

Robert

Jammer zeg.. mijn media player pakt 'm niet.
'k zie alleen maar een zwart beeld met muziek.
't zal er wel aan liggen dat ik een Mac heb...
Kun je het filmpie ook omzetten naar .mpg?

De beslissing is inmiddels al genomen, er gaat een MM komen, samen met twee andere leipo's gaan we eens kijken wat ze kosten. Maar eerst maar ff sparen.

MM kost 105 euro. Gaan de leipo's hierin ook lipo's gebruiken :lol: ? Ik wel... 8)

Hmmmmm...lipo's in een mm, gaan de leipo's dan sneller als de lipoloze leipo's? Mmmm, maar eens over nadenken....;)

Zou je volgend jaar ook nog goedkoper kunnen aanschaffen in Dortmund? Of hebben we het hier al over bodumprijzen? :twisted:

:offtopic: Is zo ongeveer al een bodemprijs... en de lipoloze leipo's zijn inderdaad trager dan de gelipoliseerde leipo's. Zonder gekheid, ik gebruik een lipo ontvangeraccu omdat ik de MM zo licht mogelijk wilde houden.

Rob zei:
Mooi filmpje 8) . MM is net zo loefgierig als de mijne, valt nog niet mee om 'm op koers te houden... is dit nu met of zonder Dirk :wink: ? Leuke edit trouwens.

Neem je 'm morgen mee?

Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarnaartoe? Ik zou ze graag eens int echt zien varen namelijk.

ALS ik al niet overtuigd was, DAN zou ik het nu zijn ;)

Blijft echt een leuk ding.... en 105 euro is in ieder geval niet veel geld.

Marco.

Back