filmpje Vario Bell 230

Weinig reacties in dit draadje zeg.. toch raar, als je een filmpje van iemand post die hard 3D staat te raggen met een raptor, staan er binnen 10 minuten 100 man klaar om de piloot z'n achterwerk te kussen.. nu denk ik ook dat Ben daar weinig behoefte aan heeft, maar toch.

Ben laat hier toch goed zien dat een schaalheli niet zwaar hoeft te zijn en dat er ook gewoon 'echt' mee gevlogen kan worden, ipv. een beetje hoveren en dan maar weer inpakken en wegwezen ;)

Nou.. als ie in een sloot gaat liggen, komt ie wel 30 cm onder het gras uit denk ik.. :P

Even duidelijk...Ik kus liever geen achterwerk, en al zeker niet als er waarschijnlijk mannelijk haar op staat.
Maar...Prachtige heli en mooi gevlogen !
Mooier zonder koekje trouwens :)

Eric

Is het mogelijk enig idee te krijgen van de setup en bijhorende prijs.
Waarschijnlijk is dit geen heli voor beginners.

groeten,

Gust

Best strak gevlogen, heel wat anders dat dat eeuwige 3D-heli-gebeuren, maar daarom niet minder mooi:)

Grt.

Is het mogelijk enig idee te krijgen van de setup en bijhorende prijs.
Waarschijnlijk is dit geen heli voor beginners.

Hallo Gust,

Vario romp, eigenbouw elektromechniek, Hacker A60L motor, Powerjazz 63 regelaar, Kokam 4800 10s2p lipo (9600mAh) 4x 9206 onder de kop, 9151 op de staart, 3802 op intrekbaar landingsgestel, 149dp ontvanger.
Rotorkop en staartrotor is van vario.
En de prijs van dit alles....een paar k meer als met een benzinemechaniek.

Vliegen doet hij niet moeilijker dan een grote trainer. Hij is natuurlijk iets zwaarder dan een trainer en daar moet je even aan wennen. Met landen en opstijgen moet je een beetje opletten dat hij niet over de neus weg valt.

Dus is dit een heli voor de beginner.??? Wat moeilijkheid aan vliegen betreft zou het kunnen maar als je de boel stuk vliegt ben je voorlopig niet jarig. Puur uit kosten en bouwtijd zou ik het niet aanraden.

grt,
Ben

Meer te zien op RunRyder - Ben (2)'s gallery

Laatst bewerkt door een moderator:
* smul smul *
Waar kan ik hem in het echt komen bewonderen? :)

Heli-meeting Dongen dit jaar?

Je bent altijd welkom op het veld te Utrecht (wel even laten weten neem ik nog wat mooi spul mee)
Dongen was niet in de planning maar wie weet, ik zal eens kijken of dat gaat lukken.
Net wat Alexzzz schreef "het is weer eens wat anders dan 3D"

Grt,
Ben

Back