Filmpje Walkera 36 BL

Hoi Allemaal!!

Ik heb sinds kort een Walkera 36 BL en vond het wel leuk om er een filmpje van te maken omdat iedereen er toch zo negatief over is.

De walkera in het filmpje is echter wel voorzien van een andere gyro, ontvanger en kapje. De originele gyro is niet echt best, het nieuwe type vliegt wel beter maar is niet te vergelijken met een GY401 o.i.d.

Ik heb het filmpje op mijn eigen server gehost en hem geprobeerd te coderen (windows media encoder) om hem zo kleiner te krijgen, maar helaas geeft deze telkens een foutmelding en ik krijg het niet goed. Hij doet het nu ook alleen in windows media speler.

www.dijkgraaf.ath.cx/walkera36.mpg

Misschien kan iemand anders hem even coderen? en/of hosten.

Cheers,

Richard

EDIT: Ik ben erachter waarom ik hem niet kan coderen, doordat de computer tijdens het maken van de mpg haperde is het bestand niet helemaal 100% foutloos. Helaas is het mpg bestand het enigste wat ik nog heb, dus helaas.

230 mb? wow, dat gaat wel ff duren idd... nou ja, hij komt er wel (denk ik), kijk wel wat ik kan doen..

hhm, tis gelukt om te downloaden, maar ook ik kan hem niet bewerken. Hij geeft een vage foutmelding bij mij. Misschien dat iemand anders er nog wat op weet.

heej richard...
ik heb ook net een walkera 36 gekocht en ik ben nog een zware beginner...ik heb hem pas een paar keer iets van de grond af gekregen...

heb je nog tips voor me...

jij bent de eerste die ik zie die ook een walkera heeft:)

hit me back...grtzz david

tja.........In de meeste draadjes moet je alle pagina's door lezen voor wat nuttig info...marjah.....

Tis wel mijn topic :D

Hey Raptor Rulezzz

Je heli'tje vliegt heerlijk zo te zien. Welke electronica zit er bij jou allemaal in ?

Ik ben net bezig met het heropbouwen van een X-400. Ik ben benieuwd welke servo's je gebruikt ?
Zeker die in combinatie met je 401.

Grtz,
Dirk

Back