A
Anonymous
Guest
Weet iemand nog een paar filmpjes op het net waar ik een modelauto in aktie kan zien :?:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ligt het aan mijn pc of bestaat dit filmpje enkel uit een onderschrift "schumacher nitro fusion", in het begin "fast, faster, fastest" op het scherm en voor de rest alles zwart met stevige metal op de achtergrond?Kingpin zei:http://media.wildhobbies.com/Schumacher_Nitro_fusion.avi
is wel een groot bestand in DIVX formaat, dus voor de "die hards" onder de modem gebruikers ...![]()
...auto te bespeuren... heb'm in verschillende players getest...
En waarom DENK je dat dan?een fusion gaat echt geen 140kmh hoor, 120 is te halen met een optionele vertanding denk ik
Ja heerlijk heDie shumacher nitro fusion maakt wel een machtig geluid
Dat zou kunnen, maar welke nitro verhouding hebben ze gebruikt, welke banden, welke afstelling .... Het hangt allemaal af van zoveel factoren.Het blad RCcaraction heeft de Fusion getest in een review en ze hebben hem geklokt op 75 mph
Denk dat de Serpent de enige is die dit "standaard" haalt en vergelijkbaar is met de Fusion. En laten we eerlijk zijn, de Fusion kost wel de helft ! Dus voor een leuk bedrag kan men al heel hard gaan.maar een beetje 1:8 onroad haalt op een recht stuk ook ruim boven de 120 km/u.
Dat wil ik niet bestrijden, de mijne haalt het in 2 seconden denk het niet, maar mijn top ligt daartegen wel weer hoger, dus op het eind ben ik weer sneller (dat zie je ook wanneer de Fusion in z'n 3 schiet ... mega, mooi gezicht trouwens).Bovendien zitten deze auto's al binnen de 2 sec. op de 100 km/u en ik denk niet dat de Fusion daar aan kan tippen.
Dat klopt ... een 1:8 zal altijd stabieler zijn dan een 1:10. Daarentegen heeft een Serpent 1:8 (of ander merk) meestal bredere banden achter dat weer tengoede komt voor de wegligging.om over wegligging en snelheid in de bochten maar te zwijgen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:...heb al eerder gelezen dat de schoenmaker fusion
Tja, het heeft natuurlijk met factoren te maken (%nitro, banden, afstelling...), Een standaard wedstrijdauto 1:10 rijd met 2.11 of 2,5cc motoren, een Fusion is wel een 3,5cc motor (en geen 3) op een 1:10.ik vind hem trouwens niet snel optrekken,als 'k een 1:10 wedstrijd wagen 't rechte stuk over zie trekken en aan 't eind tegen de 100 aan zit (met 2 versnellingen!) dan scheelt dat zo veel dat 't verschil te merken is...
Kingpin zei:Denk dat de Serpent de enige is die dit "standaard" haalt en vergelijkbaar is met de Fusion. En laten we eerlijk zijn, de Fusion kost wel de helft ! Dus voor een leuk bedrag kan men al heel hard gaan.