FILMPJES van brandstof auto's

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Kingpin, 19 nov 2003.

  1. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Hallo,

    Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Max en race al enige tijd met een Schumacher Nitro Fusion (aangepast) welke goed bevalt.
    Op http://www.wepsite.net/kingpin/ staat op dit moment een filmpje van mijn Fusion.

    Misschien is het wel leuk dat we van elkaar eens kunnen zien wie waar mee rijd, dan kan ik ze hier wel op plaatsen.
    De filmpjes mogen niet meer dan 2Mb zijn (de server laat niet meer toe, tja .. het is gratis he).

    Bekijk ze gerust op : http://www.wepsite.net/kingpin/
     
  2. TnT nelis

    TnT nelis Guest

    hey kingpin,

    hoelang doe jij met een setje banden die gaan zeker wel snel op met die snelheid of valt dat wel mee?
     
  3. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Praat me de niet van :(
    Met de originele van Fusion (belted) doe ik ongeveer 4 a 5L.
    Laatst had ik een setje van de Serpent, die gingen binnen 10 minuten (geen flauwekul, echt waar) geheel doormidden !
     
  4. TnT nelis

    TnT nelis Guest

    en rij je alleen zoals in filmpje beetje rechtdoor dan bochtje of ook rondjes spinnen en en vol op de rem of topspeed opeens stuur volledig om?
     
  5. Guest

    Guest Guest

    slim bij volgas lekker aggresief sturen :twisted:
     
  6. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    heb jij dan die optionele tandwielset voor de fusion, standaard zou die rond de 90 gaan
     
  7. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Ja, ik heb de 80+ tandwielset erop.
     
  8. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Ik rij wel met een Lola body ... veel meer grip en stabieler.
    Met de originele kap lijkt het ook wel dat ie niet zo hard gaat, en is ook iets minder stabiel.

    Ik rij nu met MT Dynaglo 16%, deze bevalt ook goed. Voorheen was het een eigen brouwsel (liep ook snoeihard).

    Ik rij geen wedstrijden omdat ik geen verplichtingen wil, en daar de tijd ook niet voor heb.
    Het gaat me vooral om lekker hard te scheuren en daar voldoet mijn Fusion ruimschoots aan.
    Echt een super geluidje, na 2 a 3 uur rijden tuten je oren gewoon :lol: .
    En het sleutelen eraan vind ik leuk ... geloof me, met deze snelheden blijf je aan het sleutelen, dit is wel even wat anders dan de "standaard" RTR
    set met 2,11 of 2,5cc, hoewel deze ook wel hard gaan.

    Persoonlijk vind ik dat de Fusion weinig kan hebben, ik weet niet hoe dat met andere merken is, maar bij de 2e of 3e keer dat ik met de Fusion reed is m'n lager van de achter diff vastgelopen ... tjonge jonge wat een ravage ... Riem, diff, lagers, aandrijfas, diff. huis etc allemaal kapot!!! Koste zowat de helft van de auto. En aangezien waar ik rij helemaal geen putten of iets dergelijks zijn!!! (zie filmpje op de site).
    Maar aan de andere kant, ik heb Schumacher hiervan op de hoogte gesteld, en binnen 2 dagen had ik de onderdelen in huis ... voor niets! Service.
    Nu doet de Fusion het wel goed, maar het blijft oppassen geblazen met zo'n 1:10 auto, ik heb wel het gevoel dat wanneer je iets raakt het daarna ook mis is.

    Maar goed, het lijkt me leuk om wat filmpjes van onze hobby te laten zien, zodat men kan zien waar men mee rijd, daarom heb ik een site geopend waar we de files op kunnen zetten.
    Deze moeten wel binnen de 2Mb blijven anders lukt het uploaden niet, maar dat lijkt me ook wel voldoende.

    Je kunt de file met omschrijving gewoon mailen dan zet ik ze erop.
     
  9. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    En omdat je geen 3,5 cc op je 1:10 mag hebben? :D
     
  10. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Ja :lol: Daarom heb ik 'm ook voor de fun (en dat heb je :D )
     

Deel Deze Pagina