Filmpjes 'vliegen met Tom, Roel, Paco en Thomas'

• Topicstarter Topicstarter trainfreak_1991
  • Startdatum Startdatum
Et ding vliegt aardig, maar dr loopt inderdaad wat veel volk rond op dat weggetje. :P

En een carbon sparretje in de wing van die zilvere kan volgens mij ook niet zoveel kwaad. :)

Ziet er wel oke uit!
Soms heb je wel last van die wind geloof ik dat ding slaat ook een paar keer hard op de grond.
Materiaal is zeker EPP of niet?

Naja hoor het wel

Grtz mitch

Niet op jou computer dan. :P Hier komt ie prima binnen. Zo doe ik et altijd om putfile filmpjes op te slaan.

Ik lees dat iemand de locatie onverantwoord vind, ik vind dat er ruimte zat is.
Mensen lopen op het voetpad, niet op het veld daar.

Voor de rest :
Wel leuk om te zien hoe anderen met speelgoed vliegtuigjes "kl*ten" :D

Ik wacht op de rest van de serie haha...

Ruimte zat, maar hoeveel keer giert ie niet op ooghoogte over et pad? :P Even zon ding koppen. "Hallo, is dit uw oor?" :lol:

Nou zal zon klein foam ding weinig uit kunnen vreten denk ik, maar toch. :P Als ze dat straks gaan proberen met een planck of zoiets, dan kunnen de klappen toch aankomen denk ik. ;)

"onverandwoord" vind ik NU nog een beetje een zwaar woord. Ik zou eerder kiezen voor "Onhandig".

zilveren kist???
dan zijn volgens mij de stippen op de weg.
plaats onverantwoordt??? echt niet! een prachtige grote plaats midden in het dorp. wat wil je nog meer! en dat er mensen voorbij komen lopen is juist alleen maar leuk. die denken dan ook alleen maar van ,ee das leuk!
ze komen ook vaker vragen en dan hoor je ze schreeuwen als ik m laag opver laat komen. :P:P:P

ps. Air Ace Betty is te koop bij www.acme-online.de

groeten Roel

Onhandig is ook niet altijd onveilig. :P Dit is zonbeetje net zo erg als met een nikko autotje op de stoep denk ik. :P

Als je ooit onverhoopt iemand raakt en deze verwond (blijvend letsel) dan kan dat kwalijke gevolgen hebben voor onze hobby/sport. Daarnaast mocht zoiets gebeuren heb je ook grote problemen met je verzekering te verwachten.

Betty is nu wel flink naar de klote denk ik.
1. neus is 3 keer afgescheurd
2. vleugel 2 keer
3. motor is 5 keer uit de vleugel gescheurd

viel te repareren door te plakken met Bison Alleslijm

4. de kabeltjes zijn al weet ik hoeveel keer gesoldeerd

en de schroefjes van de motorhoes zijn kwijt! daardoor wordt de motor niet meer zo hard op de propeller gedrukt en schuren de tandwielletjes langs elkaar. dit maakt een krassend geluid. dit heb ik ook verholpen door hele sterke tape toe te voegen en tai rips of zoiets zo strak mogenlijk getrokken op de motor. hij vliegt een stuk minder als voorheen. vooals nu t zo hard waait

Ik vind dat er wel erg dramatisch gedaan wordt over een speelgoed schuimpje. Die nikko autotjes van tegenwoordig komen harder aan dan zon flut vliegtuigje volgens mij.

Wat wij ("ouderen") misschien missen is dat het natuurlijk "ERG" belangrijk is dat je gezien wordt. Daarnaast wordt het natuurlijk ook niet op prijs gesteld als je er wat van zegt.

Met 1 ding heb ik echter een HEEL groot probleem:
trainfreak_1991 zei:
...ik ben wel eens nét over een motorrijles heengevlogen ...

Dit is echt gevaarlijk! Waarschijnlijk zien jullie dit niet in, maar dit kan echt niet. Als iemand een keer zich "belaagd" voelt en je vliegtuig in tweeen breekt, moet je niet vreemd opkijken.

Ik wil niet belerend lopen doen, maar denk wel na over wat er mogelijk zou kunnen gebeuren en wat daarvan de consequenties zijn.
Zoals eerder geschreven, je verzekering DEKT NIETS.

Kies een mooi (sport-)veld uit en succes met vliegen.

Bas

Back