Finless Bob's T-Rex video's

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Amstel76, 22 jan 2007.

  1. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
  2. nosmo

    nosmo Guest

    Ah, geweldig, zijn leuke video's inderdaad.

    Hopelijk vind bob het ook goed dat ze hier staan :)

    Heb geprobeerd om een tutorial sectie te krijgen hier, of de faq sectie om te bouwen, daar zal dit mooi inpassen natuurlijk.

    Thanks voro het delen van de video's
     
  3. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Natuurlijk heb ik het hem even laten weten maar nog geen antwoord gekregen. Is hij het er niet mee eens dan gaan ze natuurlijk weer weg ;)
     
  4. Aiki

    Aiki Guest

    Als je ooit antwoord krijgt heb hem al enkele e-mail verzonden en tot op heden NADA :evil:
    Ik vindt dit een heel goed insiatief van jou, want ik zat er zelf al aan te denken deze ergens te gaan hosten zodat de beginner heli piloten makkelijker aan deze info kunnen komen. :lol:

    Van mij krijge je de [​IMG][​IMG][​IMG] Positieve Duim Award
     
  5. kraaijer

    kraaijer

    Lid geworden:
    15 jun 2006
    Berichten:
    652
    Locatie:
    Brussel - B
    Ik zit ook vaak op Helifreak en die Bob reageerd daar echt wel op de forum vragen hoor.

    Ron
     
  6. BarnOwl

    BarnOwl

    Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Aerdt
    Ik zal hem even een pm sturen, Bob zal hier hoogstwaarschijnlijk alleen maar blij mee zijn. Zijn idee is dat hoe meer mensen, hoe meer........ :wink: :D

    Is dat registreren op HeliFreak overigens een structureel probleem hier? Ik heb al eerder een bericht naar Will James (De eigenaar) gestuurd omdat een paar forumleden mij benaderden voor dit probleem, hij zei toen dat het opgelost was.

    Als dat niet zo is laat dat dan even weten hier dan probeer ik dat nog een keer onder de aandacht the brengen.....
     
  7. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Ik had Bob op helifreak ook al een pm gestuurd, hij heeft hem gelezen maar niet beantwoord dus ik neem aan dat het verder geen probleem is.

    De problemen met het registreren op Helifreak hoor ik nog regematig voorbij komen, met name natuurlijk als er weer eens gewezen wordt op de video's in een draadje hier op het forum. Ik kan me herinneren dat ik me registreerde dat het ook niet vlekkeloos ging.
     
  8. Marcel

    Marcel

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    3.079
    Locatie:
    Tilburg
    Hee bedankt voor dit complete overzicht :thumbsup: ,ik was er ook al enkele keren naar op zoek geweest,zonder succes.

    Groeten,
    Marcel
     
  9. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Die heb jij toch niet nodig marcel?!

    Wanneer start jij je 3d heli clinic :wink:
     
  10. Marcel

    Marcel

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    3.079
    Locatie:
    Tilburg
    Is altijd handig als "naslagwerk" natuurlijk Niek ;-)
     
  11. Raptor Rulezzz

    Raptor Rulezzz

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.646
    Locatie:
    Somewhere under the rainbow
    Ik ben er al een hele tijd geregistreerd en dat ging toendertijd prima, dit hele overzicht staat daar inderdaad precies zo.. moet je alleen wel lid zijn :yes:

    Mooi iniatief dit :thumbsup:

    Cheers,

    Richard
     
  12. Mad Monster

    Mad Monster

    Lid geworden:
    5 jun 2006
    Berichten:
    529
    Locatie:
    Stein, Limburg
    Registreren op Helifreak was enkele weken geleden geen enkel probleem.
    Gegevens invoeren, activerings link in bevestigingsemail klikken en klaar!

    Grtz, Hans
     
  13. paul manshande

    paul manshande

    Lid geworden:
    17 feb 2007
    Berichten:
    16
    Locatie:
    medemblik
    bob,
    echt goed gedaan, gave video. ik kijk alleen beelden, want ik ben doof.
    kijken en denken.
    gr paul
     
  14. SilentScope

    SilentScope

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    683
    Locatie:
    Leiderdorp ZH
    waarom staat alles zo gehost? waarom niet gewoon op youtube of google? dat is toch veel handiger? als je het over de kwaliteit hebt dan kan het ook nog wel in divx browserspeler
     
  15. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Op Google en youtube zitten geen experts. Voor hetzelfde geld kijk je naar het filmpje van een beginner die je alles fout uit legt. Dan kan je het beter downloaden van een heliforum waar veel experts rondlopen.
     
  16. BarnOwl

    BarnOwl

    Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Aerdt
    Bovendien hebben ze op HeliFreak een van de grootste collecties Helifilms in het video forum. Echt de moeite waard. En dit zijn over het algemeen wel betere kwaliteit filmpjes (Velen in breedbeeld en hoge resolutie) dan die koppijn verwekkende kwaliteit op YouTube.....
     
  17. stefanw

    stefanw

    Lid geworden:
    16 sep 2005
    Berichten:
    205
    Is het een idee om de Trex600 filmpjes er ook bij te zetten?
     
  18. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Eigenlijk zijn de T-Rex 450 filmpjes zo goed in elkaar gezet dat je met een beetje gezond verstand deze kan gebruiken voor elke ccpm helikopter. Deze filmpjes zijn handig om binnen dit forum hier naar toe te verwijzen, voor de rest kan men evengoed bij helifreak terecht.

    Mocht er echt behoefte aan zijn dan kan misschien BarnOwl eens contact opnemen met Bob? Hij legt iets makkelijker contact dan ons, de vorige pm richting Bob heb ik ook nooit geen reactie op gehad. Mocht er toestemming voor zijn dan wil ik best de moeite nemen om het één en ander weer te gaan uploaden.
     
  19. SilentScope

    SilentScope

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    683
    Locatie:
    Leiderdorp ZH
    ik heb laats alle 600 filpmjes zitten kijk:p terwijl ik alleen een #4tje heb:p volgende wordt een 450v2
     

Deel Deze Pagina