Firefox c129 verslagje

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Rhelie, 26 aug 2021.

  1. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    Als helivlieger wil je natuurlijk helivliegen.
    Komt er plots een reclame op mijn pc voorbij van HK. Een helikopter rtf voor minder dan 50 euro. De revieuws waren goed en ach, laat ik die nu eens proberen.
    Gisteren besteld bij de eu warehouse en vandaag had ik hem binnen
    Het helietje is degelijk en ziet er fraai uit, de canopy is plastic en sterk. Opvallend is dat er 2 servootjes onder de swash zitten in plaats van die schuifdingetjes op een printje . Alles loopt soepeltjes en er zit een hardcase accu bij met usb lader. Extra set blaadjes, gereedschap, en staartblaadjes .De accu schuif je in een slot op het helietje. Het helietje is voorzien van een 6 assige gyro en hij ziet hoogte.


    Nu de zender, hoe goedkoop kun je iets maken ? Dit is de ultieme goedkope zender die nog werkt ook. Je kunt hem mode 1 of mode 2 gebruiken . Dat is instelbaar.
    Er zitten 2 buttons, eentje voor auto opstijgen en eentje voor mode 1 of 2.
    Ik vind het knap.

    Het helietje start automatisch en gaat hangen op1,5 meter. Dat meet hij.

    Ik ga hem testen en laat weten hoe deze ultieme machine vliegt. 1629993157700.jpeg 1629993327517.jpeg 1629993470752.jpeg 1629993522817.jpeg
     
    bones7 vindt dit leuk.
  2. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    Heb er even mee gevlogen in de woonkamer, toert langzaam op en gaat vervolgens hangen op een meter hoogte.
    Door snel in te grijpen kon ik voorkomen dat hij mijn tv in dook. Helietje reageert prima en hangt verassend stabiel.
     

Deel Deze Pagina