Firestorm 10T

• Topicstarter Topicstarter chester
  • Startdatum Startdatum
C

chester

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben in de wereld van de rc auto's gestapt. Erg leuk. alle adviezem opgevolgt van de HPI dealer.

Het motortje is ingereden, maar nu zit ik met het volgende:

de motor loopt stationair dusdanig hard dat de wielen als een malloot ronddraaien en de auto er dus als een waanzinnige wegschiet als ik hem neer zet op de vloer.

Als ik de motor stationair langzamer laat draaien, slaat de motor af.

Hoe los ik dit op?

Let wel, ik begin net dus alsjeblieft niet al te technisch worden, moet nog een hoop (lees alles) leren...;)

Alvast bedaknt voor de moeite,

Marco.

de carberateur moet ongeveer 1 a 2 milimeter openstaan (het schuifje wat je ziet als u het luchtfilter dr afhaalt). dat is het meest gangbare. hij moet zo laag staan, dat hij niet wegrijd. Als hij afslaat, grote kans dat hij anders moet worden afgesteld. Dan heb ik het over de hoofdnaald. Anders moet u de Koppeling controleren, maar het lijkt me sterk dat die kapot is.

succes dr mee! ;)

Groeten,

Ruben

Laatst bewerkt:
dank

ik ga het proberen. en zeg maar jij tegen u. ik ben nog niet met pensioen.:p

koppeling is het zeker niet gezien hij goed weg rijdt ;)
Denk inderdaad dat de stationair schroef niet helemaal lekker staat, dan gaat hij direct rijden. 1mm open is zat in stationair stand.
Let er wel op dat de trim op de zender op neutraal staat als je die aanzet, zodat de servo ook daadwerkelijk neutraal staat.

heb ik dus gedaan. en de mm blijven de pan uitrijzen.

is er niet iemand die in de buurt van uithoorn woont en het mij kan laten zien? ik heb een auto, dus kan in princiepe overal komen als er asvalt ligt...:p

Back