fizza motoriseering

Je hebt (had) gister een brommertje zitten op je shock-flyer. Ga daar eerst maar mee knoeien, want stuk vliegen doen we hem toch wel!! (Nietwaar Ben?)

Gr. Bert

Toch begin ik over die typhoon motor.
Dit model is gemaakt voor een typhoon 15/10. Neem dan wel een CC regelaar en je hebt geen problemen.

Axi 2808/16 met CAm prop 9x4. Had ik ook op zo'n pakket, trekt erg lekker. 8x6 voor meer snelheid :)

wat dacht je van een Pyton 100.
995 kv, 15 A. belastbaar en dat voor 45 eurootjes.

Groeten Ingo

Gaaf ding!

fizzaflying5.jpg

ik wil graag een borsteloose niet te duure motor, het is niet voor snelheid maar voor trekkracht voor f3a

Als we de Typhoon aanhouden voor de prijsstelling, zo'n €40,- tot €50,- denk ik dat deze motor je gaat bevallen:

blau1.jpg

MPJET AC 28/7-35 D "Blue"

Kost €48,- http://www.modellbau-bichler.com/pr...=5169&osCsid=3e8c33232b4732f0ad30d26ffb1c73c3

ik wil graag een 8cellen kan 1050 paket

Met 8 cellen trekt dit 950 rpm/volt motortje een APC slowfly prop van 10 x 3,8 rond met 6410 toeren en 11,2 A en 721 gram stuwkracht.

Je kunt echter ook de rode versie gebruiken:

rot1.jpg

MPJET AC 28/7-30 D "red"

Met 8 cellen trekt dit 1100 rpm/volt motortje een APC slowfly prop van 11 x 3,8 rond met 6320 toeren, 16,3 A en 890 gram stuwkracht.

Is bij elkaar wel meer dan € 22,-

Dus dat wordt minstens vijf weken vertaging bij de doune, en grote kans op een forse toeslag.

prop-er zei:

Dus dat wordt minstens vijf weken vertaging bij de doune, en grote kans op een forse toeslag.

Aircraft-world is naar mijn mening een goed en vertrouwd adres.
Nog nooit geen problemen met de douane gehad en m'n spullen zijn nog nooit langer dan een week onderweg geweest. Verzendkosten zijn goedkoper dan iets uit Duitsland (en zelfs uit Nederland) laten komen.

inderdaad. Snel en goedkoop. Zelf heb ik kortgeleden de Z2213-20 over laten komen. (ook een goede keus voor de Fizza!) 200W op een vliegtuig van 500gram max. 8)

BP-21 voor 15 euri bij www.rctechnics.nl
Low budget 1500 kV CDRom motor uit China

Weegt 45 gram en levert zo'n 400 gram trekkracht met een 8x3,8 prop op dat 8 cellen pakket

Ik zou zeggen, kijk dit draadje eens door. Soms gaat het goed, vaak wordt je aangeslagen voor invoerrechten als je boven de € 22,- zit.

Ben Postmus zei:
prop-er zei:

Aircraft-world is naar mijn mening een goed en vertrouwd adres.
Nog nooit geen problemen met de douane gehad en m'n spullen zijn nog nooit langer dan een week onderweg geweest. Verzendkosten zijn goedkoper dan iets uit Duitsland (en zelfs uit Nederland) laten komen.

Back