F
firefox309
Guest
mijn mening??? een zwever moet zwever blijven, nooit ombouwen... er zijn genoeg elektro zwevers ontworpen voor mensen zoals u die een elektro zwever willen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zoek je daar niet een ander oud beestje uit met minder karakteristieke neus om eraf te knippen? Tuurlijk, ook daar zal je weer veel commentaar op krijgen, maar deze neus is zo apart!En... wat mijn papa nog allemaal op zolder heeft liggen... daar krijgt de VGG een staande ovatie van, als je begrijpt wat ik bedoel.
Waarom zoek je daar niet een ander oud beestje uit met minder karakteristieke neus om eraf te knippen? Tuurlijk, ook daar zal je weer veel commentaar op krijgen, maar deze neus is zo apart!
Tja, er ligt nogal wat. Eigenlijk was dit een van de beste paarden van stal.
Ik heb nog de keuze uit: Favorit, Sunshine, Clipper, Windspiel, Sniff, Melora, Viking (die is ook gaaf!!!), 2x Helios, en nog een paar die ik even niet meer weet.
Tja, er ligt nogal wat. Eigenlijk was dit een van de beste paarden van stal.
Ik heb nog de keuze uit: Favorit, Sunshine, Clipper, Windspiel, Sniff, Melora, Viking (die is ook gaaf!!!), 2x Helios, en nog een paar die ik even niet meer weet.
Jorn,
Er is 1 plaats beschikbaar voor het Vintage glider treffen. Maak ons blij en neem wat van die juweeltjes mee naar Boxmeer......
JORN heeft dus eigenlijk een luxe probleem.
Gewoon een cursus hoogstart gaan volgen bij een van ons op het forum
........ De lipo kun je dan eventueel in de romp proppen ter hoogte van het zwaartepunt.