Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij snap ik nu het probleem! Eureka!
Het carbon is bedoeld om de klap van de vleugel op te vangen bij een harde landing ipv dat de zijkanten van de romp de klap van de vleugel opvangt en daardoor scheurtjes ontstaan in de romp.
Hij is me helemaal duidelijk nu.
Mooie oplossing!
Ik heb de Ur versie.Hallo Spedter,
Als je een ingedekte ribbenvleugel hebt, en de spanwijdte is +-/ 2.56 mtr. dan bezit je zoals de duitsers zeggen de UR-Flamingo.
kijk hier maar eens en dan doorklikken op contest etc en spanwijdtes vergelijken
Flamingo
groet
Terence
Je kan je kapje inpakken in keuken folie (gee magnetronfolie, dit heeft gaatjes), romp ontvetten en pasvlakken voor het kapje schuren.
De zijkanten van de romp afplakken.
Hierna ingedikte epoxy(24 uurs) op de romp aanbrengen en de kap op zijn plaats drukken, hierna kan je voorzichtig de overtollige epoxy met een aangescherpt balsa strookje afstrijken, hierna als de epoxy taai begint te worden het plakband voorzichtig verwijderen.
Epoxy geheel hard laten worden en je kan de folie na uitharding zo verwijderen.
even schuren en kleine gaatjes voorzien van beetje plamuur en je romp/kap aansluiting is mooi strak.
zo zou ik het doen
groet
Terence
... inkepingen....
Omdat ik niet de originele MPX remkleppen ga gebruiken maar electrische van Staufenbiel heb ik de inkepingen van de ribben waar de remkleppen inkomen heb ik moeten verbreden. Echter de diepte niet waardoor er nu een "gat" is onstaan wat denk ik niet ten goede komt van de stevigheid van de ribben.
Heeft er iemand een slimme oplossing om dit op te vullen?
28 november een setje electrische stoorkleppen bij HK besteld ...
Stonden in Backorder volgens hun site .
Nu keek ik eens verder en zag dat de linkse en rechtse stoorklep WEL in voorraad zijn ( dus apart )
Een mailtje gedaan naar HK WAAROM ze van die linkse en rechtse stoorklep géén setje kunnen maken ?
Blijkbaar snappen ze het niet goed daar...
Enfin, ze zullen wel eens aankomen zeker ?
mvg
Dirk
Mooie filmpjes!eentje.............
[URL="Flamingo - Hangflug - Dänemark, Hanstholm - YouTube[/URL]