Flat-Out Zero

Hoi Wapske,

Er staat op die site precies wat je nog nodig hebt ..

Benodigd: 4-kanaals zender met 3 micro servo's (9 gram of minder), 10-amp ESC, 3S 300-820mAh LiPo accu, lader.

Ik weet niet wat voor zender je hebt van Graupner, ik weet ook niet waarvoor je nieuwe kristallen wilt aanschaffen ?

Maar ik denk dat het een te moeilijk model voor je is...

Het is meer voor binnen dan voor buiten bedoeld..

Ik weet ook niet of je lid van een modelvliegclub bent, daar kunnen ze je namelijk helpen met al je vragen en het in elkaar zetten enz.

Succes ermee

Groeten Martin

hey
martin rudolf ik wil het toch proberen ik zit niet bij een club maar mijn kennis heeft zijn eigen modelbouwzaak daar krijg ik altijd hulp

Hoi Wapske,

Dan is het prima, die modelbouw winkel kan jou gelijk aan een lipo regelaar helpen, 15 Amp. en twee kleine servo's en een lipo accu en jij kan de lucht in !

Ik neem aan dat die winkel jou ook informatie kan geven over je zender en of je al dan niet met dit model kan gaan vliegen...

Eigenlijk moet jij die vragen stellen in die winkel en niet hier, jij hebt het geluk dat jij iemand kent van een modelbouwwinkel en die heeft alle kennis in huis en kan ook dit model voor jou bestellen en doe jij die winkel ook nog een plezier, door klant te worden :-)

Succes ermee !

Groeten Martin

Back