H
hezik
Guest
Hezik daar ga je toch weer in de fout. Zoals eerder gezegd het is, dan wel in mindere mate, wel relevant in deze discussie.
Het is voor de discussie totaal niet relevant of ik koekenbakker ben of raketgeleerde. Lees de argumenten. Die zijn relevant, niets anders. Als ik koekenbakker ben, blijkt dat ook uit m'n redenaties en kun je er makkelijk gaten in schieten.
Netals het feit of je wel of niet met lipo's vliegt en of je daar meetresultaten van hebt.
Ik vlieg met lipo's en ben zelfs bezig al m'n brandstofspullen te verkopen vanwege een gehele overstap naar electro. Die datalogger zal er ongetwijfeld wel ooit eens komen, maar ja, je kunt een euro nu eenmaal maar 1 keer uitgeven.
Het niet op prijs stellen dat ik naar je opleiding vraag is natuurlijk een mening. Maar de manier waarop jij reageert maakt het voor jezelf natuurlijk ook minder plezierig.
Volgens mij heb ik keurig geantwoord op je vraag naar opleiding (als enige in deze hele discussie) en heb ik daarna netjes aangegeven dat het eigenlijk niet zo relevant is. Volgens mij kun je daarmee niets zeggen van 'de manier waarop ik reageer'.
Overigens vind ik het helemaal niet erg als men, ergens in het verloop van een discussie, naar opleiding vraagt. Dat is echter niet wat er op dit forum gebeurd. Wat men hierdoet, is niets bijdragen aan de discussie, geen argumenten, geen mening, geen feiten, niets, maar louter op de persoon spelen, gelijk beginnen over opleidingen, enzovoort. Ontzettend veel mensen hier gaan direct persoonlijk worden als ze de discussie zelf niet kunnen winnen.
Bekijk nu deze laatste discussiepagina eens. Er komen wat nieuwe mensen bij, en wat is het onderwerp? De opleiding van de mensen hier, of ze over meetapparatuur beschikken, of er praktijkervaring is, enzovoort. Met andere woorden; het gaat geheel niet over het onderwerp meer.
Mijn vakgebied is 'de IT'. Als er nu iemand iets over 'de IT' zegt die er duidelijk niets vanaf weet, zal ik niet over z'n opleiding, ervaring, enzovoort beginnen, maar hou ik mij bij het onderwerp en haal ik z'n argumentatie onderuit met argumenten en uitleg. Dat is ook het enige wat werkt, ga je op persoonlijke zaken spelen, raken mensen geirriteerd en krijg je ruzie. Hou je dus bij het onderwerp (wat mij betreft).
Voor wat het waard is, mijn ervaringen (geen data) zijn dat lipo's pas na een aantal cycles tot hun potentieel komen ongeacht of je deze vanaf het begin tot 80% ontlaadt en met 1C oplaadt. M.a.w geen 'inloop' periode. Wat dit voor een effect heeft na een cycle of 100 vergeleken met een lipo die wel keurig ingelopen is, blijft voor mij nog een vraag.
Op de club heeft volgens mij iemand een datalogger, zal eens een praatje met hem maken.
Dus eigenlijk, als het puntje bij het paaltje komt, komen jouw praktijkervaringen overeen met de mijne alsmede met mijn theoretische geneuzel?

Laatst bewerkt door een moderator: