Flightpower balancer HELP!!!!!!!!!

• Topicstarter Topicstarter modelsinc
  • Startdatum Startdatum
M

modelsinc

Guest
Beste mensen,
Ik vlieg al een jaartje met mijn Walkera Dragonfly #4. Naast de standaart accu heb ik een paar HiModel accus gekocht. Ook op internet ik heb de balancer-lader gekocht waarmee kan ik de de HiModel packs direct op de balancer connector laden.

Nu heb ik overgestapt naar Mini Titan E325. Ik heb een paar FlightPower EVO packs gekocht voor de mini titan. En nu tot mijn verbaazingheb ik ontdekt dat ik heb geen enkele manier om ze op te laden. De balancer stekker is anders dan die van HiModel. Nergens op internet kon ik een adapter kabel vinden van Flightpower naar HiModel en ook nergens de stekkertjes kon vinden zodat ik zelf kon eentje knutselen.

Nu zit ik met de probleem dat ik heb geen enkele manier om die FlightPower packs op te laden....

Kunnen jullie mij helpen met een advies (lader+balancer misschien?) of een idee (waar die stekkertjes te krijgen zijn...) ?

HELP!!!!

Sinc

Je kan accu's altijd opladen met de rode en zwarte hoofdaansluiting. Die stekkers sluit je normaal aan aan je regelaar.
Maar als ik je verhaal goed begrijp is het enige probleem dat het balanceer stekkertje van je accu niet in je balancer past?
Dat is een bekend probleem. Er zijn veel soorten stekker die gebruikt worden. Erg ongemakkelijk als je meerdere merken accu's gebruikt.
Je zal 1 merk moeten kiezen, en daar al je accu- of balancer stekkers naartoe solderen.
Je zal dan wel moeten doormeten welke kleur voor welke accu is, dat is soms wel eens verwarrend.

Back