flightsim screenshots

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Gunskes, 21 jan 2004.

  1. M.l.v.Doesburg

    M.l.v.Doesburg PH-SAM

    Lid geworden:
    9 nov 2002
    Berichten:
    1.558
    Locatie:
    Oegstgeest
    Dat lijkt wel echt 8O .........
     
  2. Gunskes

    Gunskes

    Lid geworden:
    18 aug 2003
    Berichten:
    843
    Locatie:
    Erpe (België)
    echt, maar het geluid niet vind ik :lol:

    XTR is toch een zalig beestje :lol:
     
  3. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    gaaf dat fraps gebruiken wij om promotie filmpjes te maken voor onze clan. maar die videokaart is super sick die zaal lijkt wel een foto man niet normaal 8)
     
  4. G

    G Guest

    Oke, hier is mijne:
    [​IMG]
    [Najah, de koeler dan]
    Tis nu alweer een oudje, Club3D Geforce 5900XT, lekkr hoog overgeclockt (chip:500 MHz ipv standaard 390 MHz, memory op 950MHz( :!: ) ipv standaard 700 MHz)
    En een andere BIOS erop(van een MSI 5950 Ultra :D )

    Maar nu weer :eek:ntopic:
    [​IMG]
    Een raptortje inverted in FMS [@ 75FPS :wink: ]
    Jammer dat ik zelf alleen een micro heb, en nu dus al blut ben. Gelukkig werkt de zender wel met FMS!

    Groetjes Geoffrey
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    zo'n patserkaart en je haalt net 75 frames hahaha
     
  6. G

    G Guest

    Jah sorry hoor, volges mij heeft FMS een vast aantal FPS ofso, op de ati radeon 9600 pro is het ook 75 FPS en zelfs die ouwe TNT2 Ultra 32 MB haalt 75 FPS :roll:

    About "patserkaart": :mad: In de zomervakantie gekocht voor 179 euri(nieuw bij een internet/postorder shop) en dat koelblok met heatpipe op een beurs voor 15 euri. Ik ben ook maar 15, dus ik schut nie ff 400€ uit me mouw voor een grafisch kaartje! Er zitten meer onderdelen in me PC!( :arrow: http://www.girnet.tk//)
    Over patserkaarten: Ga opzoek naar een 6800 Ultra, mss vind je er een voor 500 euro :wink:

    Groetjes Geoffrey
     
  7. G

    G Guest

    Let's go :eek:ntopic:
    Nog meer leuke screenshots?

    Groetjes Geoffrey
     
  8. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    De flightsim die ik gebruik heeft weinig of niets met de voorgaanden te zien daar ik met een 'echt' vliegtuig vlieg.
    Ik vlieg in Microsoft Flight Sim 2004 met een Boeing 737/400.

    Enkele fotootjes:

    [​IMG]
    Net na take off

    [​IMG]
    Een vlucht van Brussel naar Zurich. Hier vlieg ik boven de Alpen.

    [​IMG]
    Op weg naar verre horizonten

    [​IMG]
    Ook 's nachts wordt er gevlogen

    [​IMG]
    De cockpit. Enkele vluchtgegevens: Heading is 080 (komende van 136), Speed :268 kts (mach .64), Vert Speed: 1800 ft, screenshot is genomen op een hoogte van 25980 ft gaand naar flight level 270.

    Het leuke van deze flightsim is dat je alles leert over navigatie, het gebruik van GPS, de instrumenten, communicatie tussen het toestel en de toren, het vliegtuig waar je mee vliegt enz. enz. enz. :D

    Zoals jullie zien hang ik van tijd tot tijd mijn schippersmuts eens aan de haak en zet ik de kepi op van een lijnpiloot. : :wink:
    Groetjes,

    Droop
     
  9. G

    G Guest

    Mooie screenshots! Ik ga er ook een paar maken van FS2002 waar ik planes en heli's met m'n zender ook kan besturen :D
     
  10. G

    G Guest

    [​IMG]
    Een UH-1D Huey van de Duitse Luftwaffe boven Schiphol(FS'02) :D
    FS'04 ziet er toch wat beter uit :|

    Groetjes Geoffrey
     
  11. Luit

    Luit

    Lid geworden:
    10 nov 2003
    Berichten:
    900
    Locatie:
    Rolde
    Hé Droopy'ke,

    We hebben toch aardig wat overeenkomsten zo te zien :wink: .
    Ik vlieg ook FS2004, en de laatste tijd ook steeds meer OnLine (multiplayer).
    Als je eens op www.GlobalSIM.org gaat kijken, en je registreert je even, dan kunnen we mischien eens samen een formatie-vluchtje Brussel - Amsterdam doen :lol:
    Het gaat helemaal in "Real-Time", en is behoorlijk interresant/verslavend.
    (dit verhaal geld natuurlijk voor alle lezers :wink: )

    Greetings,
    Luit
    ps ik vlieg alles wat vleugels heeft, en het liefst IFR :wink:
     
  12. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Lol, laat ik ook maar meedoen als newbie :

    [​IMG]
     
  13. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    Luit schreef:
    Okidoki Luit. :D
    Ik ben dit nu aan het uittesten. Misschien 'ontmoeten' we elkaar wel eens op een of andere luchthaven. 8)
    Dat formatievluchtje mag van mij ook iets langer duren dan Brussel-Amsterdam hoor. :wink:

    PS: Met welk type toestel vlieg jij?

    @ Geoffrey:
    Vlieg jij enkel met heli's of ook met een lijntoestel?
    Kijk ook eens naar de tip die Luit hier boven voorstelt (on-line vliegen).

    Groetjes,

    Droop
     
  14. Luit

    Luit

    Lid geworden:
    10 nov 2003
    Berichten:
    900
    Locatie:
    Rolde
    Hoi Droop,

    Gisteren is net de Argentijnse Divisie opgestart, dus we kunnen nu ook van Antwerpen naar "ergens" in Argentinië vliegen :wink: (okay het is van het ene uiterste naar het andere :oops: ).

    Op het moment staat GlobalSIM nog in de kinderschoenen, en we zijn nog veel aan het testen op het moment (ja, "we"... ik ben namelijk o.a. de ontwerper van deze site :wink: ).
    Maar dat neemt niet weg dat alles functioneerd, en er gewoon heen en weer gevlogen kan worden (we zijn trouwens nog op zoek naar een Belgische Divisie, iets voor jouw :?: )

    Zelf vlieg ik op het moment met een LearJet, omdat het wat makkelijker is binnen binnenlandse vluchtjes (wederom door het testen...)
    Maar als we besluiten om naar Argentinië (of bijv. Ijsland) te vliegen, dan pak ik wel ff een 747 :wink: :lol:

    Ik moet zeggen dat ik al behoorlijk verslaafd ben geraakt, dus er is weinig gebeurt aan de "Hunter" de laatste tijd :oops:
    En ik zie met angst en beven de volgende telefoonrekening tegemoet, heb namelijk ISDN, dus de telefoontikken draaien door :cry:

    Hopelijk tot ziens (binnenkort) op GlobalSIM, en als je nog vragen hebt mot je maar ff een gil geven :wink:

    @ Geoffrey (en de rest..),
    Je kunt ook met FS2002 op GlobalSIM vliegen, is geen enkel probleem 8)

    Greetings,
    Luit
     
  15. G

    G Guest

    Hoi, ik "vlieg" met heli's en af en toe met wat anders(o.a. cessna, F16 :D ) ,
    "vlieg" tussen aanhalingstekens, want ik ben nog aan het oefenen, kan het nog niet zo heel goed... :(

    Misschien over een paar maandjes online proberen, 1st de kunst van het vliegen onder de knie krijgen :D

    Groetjes Geoffrey
     
  16. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    dit is wat ik kan met mijn eco 8 :p
    op zijn kop onder de brug "landen"oftewel eerst iverted flight dan omhoog net zolang tot je tegen de brug zit:p (ik kan dit ook in de hangar)
    dit is gedaan met easyfly kan dit ook in het echt??
    [​IMG]
     
  17. G

    G Guest

  18. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    zo ff weer een paar shots van mij in reflex

    [​IMG]
    nose out hover

    [​IMG]
    rechter kant side in hover

    [​IMG]
    nose in hover

    [​IMG]
    nose in inverted gras maaien

    [​IMG]
    side in hover inverted hover

    nu nog in het echt het side in conflict voor me aan gaan maar in de sim gaat het nu lekker in alle richtingen
     
  19. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    blijft akelig echt XTR :D
     
  20. DidierS

    DidierS Guest

    -- edit: url's aangepast om mijn site te kunnen updaten 8) --

    Er was eens een hele lieve jongen (zut, al liegen vanaf de eerste zin :lol:) en die kreeg van zijn steenrijke ouders (hop, leugen nummer twee :roll:) zomaar een eigen helikopter cadeau (en das leugen nummer drie :cry:).

    Hij ging ermee naar hun living, want die was zo groot als een sporthal, dus kon hij er niets verkeerd doen. Hij startte de heli, trok aan wat hendels en... up he goes!
    [​IMG]

    Het liep echter niet van zo'n leien dakje ... vooral de orientatie bleek niet zo simpel! Hoe krijg je nu in godsnaam de bovenkant vanboven en de onderkant vanonderen?
    [​IMG]

    Maar na wat gevloek en gepruts bleek het toch te lukken... de heli hing met zijn pootjes omlaag!
    [​IMG]

    Ondertussen begon het zonnetje te schijnen en riep zijn moeder dat hij buiten moest gaan spelen, das veel gezonder en beter voor het plafond van de living (gniffel gniffel) ...

    Het hele lieve jongetje pakte zijn helikopter op en zette hem buiten in het gras.
    [​IMG]

    Wat was het leuk om met de wind in haren en het ruisen van het riet op de achtergrond doorheen de lucht te snorren! Over riet gesproken... Waarom toch wil mama niet dat ik over dat bruggetje ga? 't Ziet er toch allemaal zo leuk uit aan de overkant van dat grachtje?
    [​IMG]

    En jawel hoor, je kon het al gaan raden... hoe lief dat kleine lieve jongetje ook is, er schuilt toch altijd een klein beetje kattekwaad in. Ah, laten we het jeugdige nieuwsgierigheid noemen. De heli sluipt over het bruggetje maar dan plots... CRASH, BOOM, BANG! (hmm, moet ik hier nu SABAM op betalen?)
    De grote boze wolf... nah, das wat overdreven...
    De grote boze omheining dan maar, neemt de gloednieuwe helikopter van onze kleine lieve jongen in een wurgende houdgreep!
    [​IMG]

    Wat nu aangevangen? De helikopter is helemaal kapot! Hoe rijk zijn ouders ook zijn, ze zullen er toch niet mee kunnen lachen! Het kleine lieve jongetje raapt snel alle brokstukken samen en legt ze op tafel...
    [​IMG]

    Wat een ellende toch! Gelukkig komt dat gele pattexmanneke met zijn superdeluxekweetniehoestraffelijm eraan een uurtje later ziet de helikopter er weer uit als nieuw!
    [​IMG]

    Hmmm, nog een einde hieraan breien... ah wat, who cares:
    Ze vlogen nog lang en gelukkig en kregen nog vele Skywatcherkes (tmoet niet altijd een happy end zijn :lol:)
     

Deel Deze Pagina