fling dl simprop

Hallo, ik heb een vraag. Al tijden heb ik geen dlg, (nooit gehad) maar kijk ik toch even in het dlg deel van het forum, op een of andere manier trekt het.
Toevallig kwam ik deze simprop fling dl tegen op ebay voor 119 euro ex verz.

Simprop Thermik Segler Fling DL - HLG / SAL ganz neu! - eBay, Segelflugzeuge, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 03-aug-08 15:48:13 CEST)

Is dit wat? Zo nee, wat is dan een leuke en betaalbare? Ik heb eigenlijk dit keer geen zin in zelfbouw, gewoon kopen inbouwen en vliegen, het is ten slotte lekker weer en met een kleine van 6 maanden moet ik ook elk momentje vliegen pakken wat mogelijk is....

Ik hoor het graag even!

alvast bedankt, Marijn

Ik heb zo'n fling een tijdje geleden ingevlogen voor iemand. Op zich best een geinig ding. Gooit aardig, glijdt ook niet gek en reageert goed. Op wedstrijden zal je er niet mee meekomen, daarvoor is hij net iets te lomp en zwaar (en te breed! wedstrijd = max 150 cm). Het geheel voelde wel lekker stevig aan. Dus mocht je ooit aan wedstrijden mee willen doen is dit niet de juiste keus, als je gewoon lekker wilt gooien en vliegen is hij prima.

Hoi Fotor, goed om te horen. Het hoeft ook geen wedstrijd apparaat te zijn om mee te beginnen, het lijkt me gewoon een erg leuke afwisseling van mijn gewone zwever.
Op een of andere manier trekt het me al tijden, maar heb ik het nog nooit echt gezien of gedaan.

gr, Marijn

Back